Toshiba qosmio F10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie64

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Berichten
369
Hallo,


zo maar ff een vraagje hoor , ik heb sinds kort een nieuw speeltje , de toshiba qosmio F10.
Nu vraag ik me af he? Hier zit een geforce mobile 5700 grafische kaart in .

Op zich wel een aardige kaart , zelfs battefield 2 draait erop , welliswaar niet in de hoogste resolutie? maar goed te spelen .

Is een grafische kaart van een laptop ook te upgraden eigenlijk? Ik heb al wat gegoogeld maar nog niet veel kunnen vinden .:)
 
Die zitten "ingebakken" in het Mobo, dus dat zal wat lastig gaan. Je kunt er overigens ook niet de standaard drivers van Nvidia voor gebruiken.
 
Nee dat klopt , die moet je speciaal bij toshiba halen , daar ben ik ook achter .
Beetje appart wel , ze maken wel grafische kaarten maar leveren niet direct de drivers .
Bovendien veel updates zijn er schijnbaar ook niet .

Wel heb ik gelezen dat er gewerkt wordt aan een systeem waarbij de kaarten wel uitgewisseld kunnen worden , ook voor een laptop .

Wel jammer dat dat niet kan vind ik .:confused:
 
Ik heb nu zo'n 2 jaar mijn Tosh en heb nog niet de noodzaak ondervonden om de drivers te updaten van de videokaart.
Dus denk ook niet dat jij dat snel zult ondervinden. Alhoewel het natuurlijk wel afhankelijk is van je verwachtingen en applicaties.
 
Dat is waar , ach komen we weer bij games de grote opvreters . In principe was het niet mijn bedoeling om games te spelen op deze laptop , maar toch heeft het wel wat om zulke games te spelen lekker hangend op de bank:D

Maar verder alle lof over dit ding hoor , de centrino 1.7 is eigenlijk rap zat voor het overige werk .
 
Dat wou ik zeggen.
Ach en een beetje knallen met America's Army en Black Hawk Down gaat prima hoor!:thumb:
 
Hm gezien de manier waarop jij gamerxp promoot moet dat wel een mega spel zijn:p
 
owwwwwwwww **** ik dacht dat het een game was niet dus.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan