Toshiba Satellite doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fievet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2012
Hallo

Ik heb een raar probleem met mijn toshiba satellite L500-12Z en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Het zit dus zo, ik startte de laptop op en alles was normaal tot ik na 1 minuut de verkenner opende. Het beeld
bleef vaststaan en de laptop reageerde nergens meer op, op geen 1 command. Dus er zat maar 1 ding op en
dat was de laptop uitzetten dmv de aan/uit knop.
Als ik daarna mijn laptop op wilde starten gebeurt er niets op het beeldscherm en de laptop lijkt ook niet op te starten,
want na ongeveer 10 seconden gaat het lampje weer uit,, ik heb dus ook geen mogelijkheid om naar de bios te gaan of
systeemherstel te doen oid.

Heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat het probleem kan zijn en evt de oplossing, zelf vrees ik dat het gedaan is
met de laptop.

Alvast Bedankt!

Lastig, de startknop 30 sec. ingedrukt houden met de voeding eraf en de batterij eruit, daarna weer erin/eraan en weer proberen, miss. wil dat.

Toch maar tegen beter weten in de laptop voorzichtig opengehaald om te kijken of er niks los zat ofzo,, nou bleek dat tussen de fan en het koelblok een zowat massieve laag stof zat van 1 cm dik. Dus alles schoongemaakt en weer in elkaar gezet en nu werkt alles weer, of dit het probleem is geweest weet ik niet maar mijn laptop werkt iig weer!

Bedankt voor de snelle reactie btw!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan