Toshiba satellite l300

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3killers

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Ik heb zojuis op internet deze laptop gevonden voor 165 euro :p ik wou effe weten of deze laptop wel goed is? dit zijn de specificaties
1 'Toshiba' Laptop, model Satellite L300, Dual Core T4200, 2*2Ghz, Webcam, data gewist, 4GB geheugen, incl. tas, lader

ik wil deze laptop kopen voor thuisgebruik maar ook om te gamen ? is dit een goeie laptop?

Alvast Bedankt!

Hoi...

Laptopje op zich niks mis mee.Toshiba is wel een goed merk.
Maar om mee te gamen is dan wat zwaar gezegd.Welke games denk je aan dan?
Heb je een link naar de advertentie?

ja ik wil gewoon free online fps games op spelen, maar is dit een goeie laptop? snelheid ? kracht ? enz...

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn diverse uitvoeringen van.En dus ook diverse videochips.Vandaar mijn vraag naar de advertentie.
Maar nee...niet om mee te gamen.Tenminste geen zware games.

Jammer..geen verder type vermelding.Maar het zou mijn keuze niet zijn.Meerendeeel van deze types zit een gma4500in.

Denk je er wel aan dat er nog kosten en btw bijkomt!!

ja daar heb ik al aan gedacht behalve wat is er niet goed aan deze laptop?:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Laptopje op zich is geen verkeerde.Processor is niet de snelste maar toe maar.
Voor games acht ik hem niet geschikt.
Daarintegen is de prijs ook(nog) niet verkeerd.

Dan nu een vraag als Moderator
Gebruik de knop:reageer op vraag.

Een quote is niet nodig bij iedere reactie.

Laatst bewerkt:
Is deze laptop wel goed om zeg maar beetje opteknappen een nieuwe moederbord ofzo in te plaatsen?

Daar moet je niet aan denk bij laptops...prijstechnisch totaal niet intressant.

Nogmaals..op zich geen verkeerde hoor.Een spel als sims1,2(3?) zal het echt wel doen.Ook online games wel.
Ga er geen cod4,5,6 mee spelen.;)

ja eigenlijk wil ik er gewoon beetje op msn en beetje game counter strike 1.6, ik wil er geen cod op spelen maar als ik in deze laptop een goeie video kaart in plaats is die toch wel goed?

Ook dat gaat niet lukken in deze laptop.De videochip zit op het mobo gebakken.Niet intressant om aan te beginnen.

Counter strike 1.6 is geen probleem.

Toshiba satellite l300 of HP compaq 6710b

Hallo ik wil een laptop halen voor thuis gebruik maar ook om afentoe te gamen (niet heel sterke games) gewone free online fps games, maar ik weet niet welke beter is dus ik vraag om advies

De Toshiba laptop: 1 'Toshiba' Laptop, model Satellite L300, Dual Core T4200, 2*2Ghz, Webcam, data gewist, 4GB geheugen, incl. tas, lader

De HP laptop: 1 'HP' Laptop, model Compaq 6710b, Dual Core T7300, 2*2GHz, 3GB geheugen, data gewist, bio-metrische beveiliging, incl. lader, muis, tas

Alvast Bedankt:D

Hoi,

Neem aan dat dit een vervolg is op deze daar werd aangegeven dat je met de Toshiba niet kon gamen en dat geldt ook voor de Hp dus zie hier.

Mod edit

Topics dus maar samengevoegd.Was niet nodig om er een nieuw topic voor te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan