Toshiba Satellite L750-1L8 accu vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raikkonen94

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2011
Berichten
47
Ik heb nu bijna 4 jaar de Toshiba Satellite L750-1L8 en inmiddels heeft mijn accu haar beste tijd ruim gehad. Ik krijg nu ook de melding dat er "een probleem met de accu is waardoor de computer plotseling kan worden afgesloten" en mijn accu gaat nog maar hooguit 45 - 60 minuten mee. Ik zat even te zoeken naar mogelijke accu's en ik kwam hier op uit:

http://www.toshiba-onderdelen.nl/product/2799/23088/5857/Accu__laptop__4400mAh.htm

Dit is een accu voor de L750 serie dus ik neem aan dat hij dan ook voor mijn laptop geldt..? Als mensen ervaringen hebben met deze laptop en accu's vervangen hoor ik het overigens ook graag!

Alvast bedankt!
 
Dag,
Ik kan je niet echt helpen, maar ik ondervind bijna hetzelfde probleem. Mijn Satellite L755 is van 2012 en het is onduidelijk of het de accu is of de adapter die slechter is gaan functioneren
Ik heb contact gehad met Toshiba en de medewerker zegt dat het ook een storing in de laptop kan zijn. Ofetwel nu weet ik nog minder. Misschien geldt voor jou ook dat het niet je accu is.
Succes
 
Dag,
Ik kan je niet echt helpen, maar ik ondervind bijna hetzelfde probleem. Mijn Satellite L755 is van 2012 en het is onduidelijk of het de accu is of de adapter die slechter is gaan functioneren
Ik heb contact gehad met Toshiba en de medewerker zegt dat het ook een storing in de laptop kan zijn. Ofetwel nu weet ik nog minder. Misschien geldt voor jou ook dat het niet je accu is.
Succes

Allereerst bedankt voor de reactie. Een probleem met de adapter zou ook kunnen, daar had ik nog niet aan gedacht. Jij hebt dus geen nieuwe accu aangeschaft als ik het goed begrijp?

Ik zou in principe ook de accu kunnen kopen en als dat niet de oplossing is de adapter retourneren, dan weet ik in ieder geval dat het aan de adapter zou moeten liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan