Toshiba Satellite Pro 4600 Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

KWiersma

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een bepaalde driver voor de Satellite Pro 4600 ( Windows 2000 Pro ).
Het gaat om de PCI Device driver.
Op de website van Toshiba kan ik niet veel wijzer worden.
Ik heb al een driver geprobeerd, deze heb ik gedownload en geïnstalleerd:
Intel Chipset Software Installation Utility for Windows 98SE, 2000, Me (v2.60.001-RC5; 12-22-2000; 5.59M)

Na dat ik de laptop opnieuw had opgestart werkte het PCI Device nog steeds niet.

Weten jullie misschien welke driver ik nodig heb?

Alvast bedankt,

Kwiersma

Nu weet ik niet (meer) of dit ook in Windows2000 beschikbaar is, maar in XP kun je wat meer informatie achterhalen over het apparaat met:
Open Apparaatbeheer
Klik rechts op het nog niet ondersteunde apparaat (in jouw geval dus PCI Device)
Kies Eigenschappen
Kies tabblad Details
Geef ons de Ven_xxxxx en Dev_xxxxx code die in het venstertje te zien zijn.

Dan kan daarna op Internet gezocht wie de maker ervan is (Vendor-id) en over welk apparaat (Device-id) het eigenlijk gaat. Dan weten we daarna hopelijk ook welke driver je nodig hebt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Beste Tijs,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb even gekeken maar helaas is er geen tablad details bij de eigenschappen van het PCI Device.

Zou ik misschien met Sisoft Sandra achter deze ID's kunnen komen?

Kornel

Laatst bewerkt:
Sisoft Sandra heeft zoiets inderdaad ergens beschikbaar. Zelfs geloof ik kunnen ze direct de fabrikant etc. achterhalen. Goede tip van jezelf voor jezelf! :)

Laat ons weten wat Sandra van je apparaat gemaakt heeft.

Tijs.

:) ik had SiSoft Sandra al uit geprobeerd, maar kan er zelf niet veel wijzer uit worden.
Misschien een ander idee?

In de bijlage zit een screenshot van SisoftSandra.

Bijlagen

• PCISISA.jpg
    PCISISA.jpg
    59,2 KB · Weergaven: 19
Met sisoft sandra kun je precies alles achterhalen.

Je kunt ook in het schermpje dat je gepost heb onder Adapter kiezen, per stuk, voor de PCI bussen die er zijn en dan, ook per stuk, kijken welke apparaten zich melden in het pull-down menu Apparaat... Inventariseer welke apparaten al ondersteund worden in Apparaatbeheer, dan hou je als het goed is dus 1 apparaat over waar je de driver voor moet ophalen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan