toshiba satellite pro a120 blijft hangen op boot scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Hoop dat je een win 7 dvd hebt zoja kan je deze doen

Opstarten van de Win 7 DVD, kiezen voor reparatie, kiezen voor command-prompt.
Daar trommel je de volgende commando's in, alle gevolgd door ENTER;
bootrec /fixmbr
bootrec /rebuildbcd
bootrec /fixboot
Exit, en je PC zal weer opstarten.
 
ja maar ik moet wel op dit scherm het cd pictogram kiezen om de cd op te starten maar hij blijft op dat scherm hangen en ik kan ook niks met dat scherm want die loopt ook vast

Toshiba_BIOS_3.jpg
 
Hoi,

Werkt tijdens het opstaten niet de knop om in de bios te komen en hem zo van de dvd speler op te laten starten?
 
kijk als je een toshiba laptop opstart krijg je standaard dit scherm in het begin en gaat na een paar seconden weg tenzij je op f12 drukt je kan dan met de pijltjes toetsen het cd pictogram selecteren en dan op enter drukken dan start ie op vanaf de cd maar bij mij gaat ie niet na een paar seconden weg maar hij blijft het scherm staan als ik op f12 of de pijltjes toetsen druk gebeurt er niks ik kan dus ook niet opstarten vanaf de cd
Toshiba_BIOS_3.jpg
 
het werkt maar ik moet nu naar school
(ik zit in groep 8)
ik ben om 15:15 weer thuis bedankt tot straks
 
oke maar als hij zegt geef het administrator wachtwoord op
dan voer ik niks in want ik heb geen wachtwoord
maar hij zegt dat hij fout is
 
oke het is heel raar ik heb een paar maanden geleden hirens boot cd gedownload
die heb ik er ingestopt om te kijken wat ik daarmee kon ik heb toen op boot from harddrive gedrukt en nu start hij gewoon op maar als ik de cd eruit haal en de laptop herstart zegt hij weer
bootmgr compressed ctrl+alt+delete to restart
 
oke heel erg bedankt je hebt misschien al gezien dat ik via de hirens boot cd in mijn windows 7 kon ik heb een functie ontdekt hoe je een repair disk maakt dat heb ik gedaan ik heb gedaan wat jij zei en hij deed het weer
dus dit is opgelost
 
Hoi,

Kijk een goede doe het zelfer maar fijn dat het opgelost is.:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan