Toshiba Satellite Pro valt uit!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guppy88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Ik heb een toshiba satellite pro en hij heeft het eigelijk altijd goed gedaan. Nu heeft hij sinds korte tijd het probleem dat de temp1 regelmatig zonder enige reden ineens 83 graden is. (celcius). Met als gevolg dat hij dan zonder waarschuwing uitvalt. Hierna is hij ook minstens een half uur niet op te starten. :confused:
Gister en vandaag viel hij zelfs eerder uit. Het maakt niet uit of de accu erin zit of niet. Ook voel ik lucht uit de onderkant van de laptop komen dus ik weet in ieder geval dat 1 koeler werkt. Ik weet niet of het er iets mee te maken kan hebben maar hij maakt ook gigantisch veel lawaai alsof hij heel erg z'n best moet doen om de laptop ook maar eenigzins koel te houden.
Aangezien ik geen computerexpert ben heb ik geen idee wat er aan de hand is en hoop dat een van jullie mij kan helpen. Ik heb hem namelijk al zeker 2,5 jaar en er zit dus geen garantie meer op en hoop dus ook dat ik hem niet ter reparatie op hoef te laten sturen.:(

De HD0 (geen idee wat het is) staat gewoon altijd rond de 40 graden.

Kan iemand mij helpen?:o

Groetjes,
Guppy

Hoi !

Don't panic !!

Probeer eerst is je laptop stofvrij te maken: d.w.z. alle sleuven voor luchtinlaat/uitlaat van alle stof te ontdoen.

De koelers zullen er wel onder zitten.

Ik ben geen Toshiba-expert, maar er is hier vast wel iemand die je gaat vertellen hoe een en ander intern te cleanen.

Greetz,

Harry.

Welkom op Helpmij.

Je vraag is verplaatst naar de Laptop sectie.
Succes met je probleem verder.

Je vraag is verplaatst naar de Laptop sectie.
Succes met je probleem verder.

Ik heb hetzelfde probleem en zoek me een ongeluk in de laptop thread.
Waar kan ik de rest van deze convo vinden?

Modedit: Convo = Conversatie (voor de niet urban dictionary gebruikers onder ons)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is het topic wat verplaatst is (je zit nu dus in de Laptop sectie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan