Toshiba satellite pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Dag beste leden ,
ikheb een toshiba satellite pro S300 laptop open gemaakt en van binnen schoongemaakt, daarna terug gemonteerd .
Heb de laptop aangezet en tot mijn verbazing werkt beeldscherm niet meer, wel als ik de laptop met een extern beeldscherm.
weet iemand misschien wat kan het zijn ?
alvast bedankt
heb een foto bijgevoegd

1626726278522.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zou je kabels maar eens goed controleren.
Op het INTEL-stickertje lijkt wel iets los te liggen.

Ook bij de bios start geen beeld (vraag voor de zekerheid).
Er is geen combi Fn+ andere toets die permanent alleen het externe beeldscherm laat zien?

Je heb alle kabels nog een keer goed nagelopen? Die hele platte zijn best lastig om te controleren.
Heb je nog meer foto's zodat alles bovenop zichtbaar is ipv van een deel?

hoi,klopt heb gecontroleerd , het los sickertje heb ik al erin gestoken maar nog steeds zelfde probleem.
kan zijn dak ik omgekeerd ingestoken.ga nakijken

Die stekker links boven bij het "intel teken op dat witte stuk, is de wifi uitgang.... geen beeld. Als je die bedoelde.... die hele brede eronder zit ook niet helemaal lekkers, wrs bedoelde je die?

ik weet niet welke is het voor beeldscherm .
ga nog eens alles coontroleren

Misschien kun je met het complete model type+ nummer online bij hun support een service manual vinden. Als die er is....daar staat vaak veel meer in dan in de handleiding.
Of op Youtube een filmpje waar je alles kunt zien omdat iemand hem aan het demonteren/monteren is. Zeker als het om een scherm vervanging gaat, zie je exact welke kabels belangrijk zijn.

Hallo

De l.c.d. paneel connector is deze onder F10 opdruk .... links van de "vergeten" in te pluggen n°1 wifi antenne.

Controleer of deze korrekt is ingeplugd (lees volledig).

Deze desnoods eens in/uitpluggen.

Doe dit uiteraard met de batterij en de netadaptor uitgeplugd omdat er anders nog spanning op deze connector aanwezig is .... (kans op zekeringen of erger die sneuvelen)

Controleer ook eens of je misschien wel nog beeld hebt , maar dat de backlight geen licht meer geeft (zaklantaarn)

Mocht er speling op de scharnieren zitten , kunnen de draadjes die het l.c.d. paneel van voeding en data voorzien uiteraard ook defekt zijn ...

Vergeet achteraf de folie op de nu aanwezige openingen niet terug te monteren ... deze helpt o.a. mee aan de koeling van deze laptop ...

Peter

Laatst bewerkt:
ik dank jullie zeer voor jullie reacties, ik zal het nakijken dan laat ik jullie iets weten .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan