Toshiba Satellite

Status
Niet open voor verdere reacties.

formatje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jun 2001
Ik heb een Toshiba satellite laptop nou heb ik een probleem Windows xp home wil niet meer starten hij blijft hangen bij het balkje laden,nou wil ik de harddisk gaan formatteren maar er zit geen diskettestadion in maar wel een DVD-speler,dus ik probeer het via de XP cd-rom want die is bootable.Maar niks hij start niet vanaf de cd-rom,en toen dacht ik ik ga de boot volgorde veranderen in de BIOS,maar daar kom ik niet in,druk me het lazers op Esc moet dan op F1 drukken,maar dan start die gewoon weer door tot dat die weer bij het balkje van laden is,en vast loopt de boel.

Wie weet raad?

Mvg
formatje

Wat ik er over lees is dat je de ESC knop ingedrukt moet houden terwijl je de AAN knop indrukt, vervolgens krijg je een scherm wanneer je op F! moet drukken. Er schijnt ook nog zoiets te zijn als Tsetup.exe voor Toshiba's. Die wijsheid haal ik hier vandaan.

Het probleem is opgelost,maar nu zit ik nog met het beeldscherm instellen:ik krijg een kleiner beeld te zien met een streep aan de onderkant met daar onder de bovenkant van mijn desktop.het lukt me ook niet om in instellingen te komen om het beeld uit te rekken.F5 lukt niet en ook Fn+F5 lukt niet,ook lukt het me nog niet om in de BIOS te komen,ik heb wel iets gelezen over hardware setup om in de bios te kunnen komen.

Mvg
formatje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan