Toshiba Satellite

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
Hallo Allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen en wilde graag wat meningen van de wat betere kenners horen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Toshiba Satellite C660-10D. Prijs 500,-. Heb gehoord dat toshiba's hele betrouwbare en goede laptops zijn?
Graag jullie mening of dit een verstandige keuze is! hierbij een link met alle specificaties. Ik zal hem gebruiken voor zowel dagelijks gebruik(msn, facebook, schoolwerk) als websites maken(dreamweaver, photoshop), en misschien af en toe een spelletje. Is deze dan geschikt?

http://nl.computers.toshiba-europe....Satellite-C660-10D/1095328/toshibaShop/false/

alvast bedankt!
 
Gamen is ook zeker niet mn hoofddoel, voornaamste spellen staan nog op mn vaste pc. Was meer benieuwd of er iemand met ervaring is en of de laptop lang goed blijft, dus niet snel inlevert op accuduur, snelheid etc. Misschien dat je daar als toshiba gebruiker wel wat van kan zeggen?
 
mijn accu ligt boven 40% opgeladen want ik gebruik hem bijna nooit en zo blijft die maximaal goed,
na een half jaar had ik gecheckt en hij was 0% versleten :)

ik heb mijn laptop volgens mij bijna een jaar en tot nu toe niks mee gebeurd maar dat kan ook verschillen hoor.
ja trouwens vanaf dat ik hem heb blijft een toets beetje haken alsof er iets onder zit maar ik heb geen zin hem terug te sturen.
 
hm ja dat soort dingen kunnen natuurlijk altijd gebeuren. In ieder geval bedankt voor de informatie, ik ga m maar eens aanschaffen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan