toshiba satellite

Status
Niet open voor verdere reacties.

simanilor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2015
Berichten
1
hallo
ik heb een probleem met mijn laptop Toshiba satellite.
af en toe nu 3 keer gebeurd start mijn laptop niet op.het scherm blijft zwart en ik kan nergens in komen.
ik heb totaal geen verstand van lap tops en computers vandaar dat ik hier de vraag stel. :confused:
wat kan het probleem zijn?
ik doe de laptop aan en scherm blijft zwart. opnieuw opstarten werkt niet het blijf zwart. ik kreeg de tip als niks meer werkt de batterij er uit te halen. dit heb ik gedaan en vervolgens start hij wel op.
ik weet niet of ik hierdoor schade aan mijn laptop aanbreng maar het werkte wel.maar gezond ijkt me het niet.of kan het geen kwaad?
wie weet wat er aan de hand is.
de laptop is nu ongeveer 2 jaar oud.(dus geen garantie meer.afgelopen in december.)
ik gebruik hem alleen maar voor dingen op te zoeken.zoals google , facebook verder doe ik er niet veel mee.ik bedoel geen spelletjes of zo iets.
kan iemand mij vertellen wat het kan zijn?
 
hey

Ik denk dat het is dat de accu kapot is, helaas is het moeilijk om een nieuwe accu te vinden.
Maar het is niet erg om hem alleen aan de adapter te laten en zonder accu te gebruiken dat maakt geen schade,
alleen je moet niet zomaar de adapter eruit trekken want dan valt de laptop uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan