Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Toshiba(Toshiba Sattelite A200 (PSAE0)) laptop, een tijdje terug viel het scherm van de laptop zomaar uit en nu kan ik de laptop alleen nog gebruiken als deze is aangesloten op een externe monitor. Eerst dacht ik dat het probleem zich misschien had voorgedaan omdat er een draadje ofiets los was maar heel afentoe is er kort wel iets te zien op het beeldscherm, of superdonker, dus dit kan het niet zijn en zou je denken dat het iets softwarematig is. Maargoed, ik wil de laptop zoiezo aan mijn vriendin geven maar dan moet deze eerst geformatteerd worden hij staat namelijk nogal vol met allerlei programma's en onzin.
Ik heb eerst een aantal uur gegoogled/geprobeerd om het zwarte scherm probleem op te lossen maar had hier geen succes mee. Hierna heb ik een aantal uur gezeten op het proberen van het opnieuw installeeren van Vista, maar hier ook geen succes, ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt mij niet, ik heb ook geen Recovery CD.
Omdat ik niet weet wat ik nu verder kan doen kom ik hier voor hulp vragen, ik hoop met succes, alvast bedankt voor reacties, als er vragen zijn hoor ik deze ook graag.
Vriendelijke groet,
Philippe
Ik heb een probleem met mijn Toshiba(Toshiba Sattelite A200 (PSAE0)) laptop, een tijdje terug viel het scherm van de laptop zomaar uit en nu kan ik de laptop alleen nog gebruiken als deze is aangesloten op een externe monitor. Eerst dacht ik dat het probleem zich misschien had voorgedaan omdat er een draadje ofiets los was maar heel afentoe is er kort wel iets te zien op het beeldscherm, of superdonker, dus dit kan het niet zijn en zou je denken dat het iets softwarematig is. Maargoed, ik wil de laptop zoiezo aan mijn vriendin geven maar dan moet deze eerst geformatteerd worden hij staat namelijk nogal vol met allerlei programma's en onzin.
Ik heb eerst een aantal uur gegoogled/geprobeerd om het zwarte scherm probleem op te lossen maar had hier geen succes mee. Hierna heb ik een aantal uur gezeten op het proberen van het opnieuw installeeren van Vista, maar hier ook geen succes, ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt mij niet, ik heb ook geen Recovery CD.
Omdat ik niet weet wat ik nu verder kan doen kom ik hier voor hulp vragen, ik hoop met succes, alvast bedankt voor reacties, als er vragen zijn hoor ik deze ook graag.
Vriendelijke groet,
Philippe