Toshiba SP1600 PS610E-NGYSC-DU LCD cabel to VGA kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harrie42

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Berichten
4
Geachte lezers ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb een laptop een oud beestje al. Deze is bedoeldt voor een andere optie. Namelijk een los LCD scherm tegen een muur en de rest van de laptop achter een deur. Dit is bedoeld om reclame mee temaken in een winkel. Ik had deze laptop nog liggen en wil deze daar voor gebruiken. Het scherm is al los van de laptop. Maar nu komt het de kabel waar hij het signaal van kreeg is doorgeknipt per ongeluk. Mijn schuld had even moeten opletten. Maar goed ik dacht o geen probleem dan soldeer ik alles wel aan elkaar dan zal het wel weer werken. Hi hi nou dus niet wat blijkt alles heeft de zelfde kleur blauw en bruin. Stom stom maar goed. Nu heb ik het scheme wel gevonden van de pin bezetting aan de LCD kant en van de Backlight. Dat werkt dan ook wel. Maar aan de vga kaart kant niet dus. Ik kan helaas niet terug vinden waar de juiste pin bezetting zit op de VGA kaart Video NVidia A5A000170010

LCD scherm.jpgVga kaart.jpg

1 Power (3.3V)
2 Power (3.3V)
3 Ground
4 Ground
5 Differential Signal
6 Differential Signal
7 Ground
8 Differential Signal
9 Differential Signal
10 Ground
11 Differential Signal
12 Differential Signal
13 Ground
14 Differential Signal
15 Differential Signal
16 Ground
17 No Connection
18 No Connection
19 Ground
20 Ground

Ik kan op internet wel deze gegevens vinden van de LCD maar niet van de Video NVidia A5A000170010.
Wie kan me helpen deze terug te vinden. O ja de blauwe Ground kabeltjes heb ik samen op een gezammelijk massa punt aangsloten leek me makkelijker

Met vriendelijke groet Harrie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan