Toshiba!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mbevel

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
302
Hoi,

Ik heb een Toshiba laptop, en daar staan zo'n 30!!!!! Toshiba programma's op, waarvan ik denk dat ik ze niet nodig heb!! Kan ik ze eraf gooien, en zo ja welkde dan?

gr. Marten
 
Ja hoor je kan ze er gewoon af gooien.. Maar misschien is het beter om gewoon een schone installatie er op te zetten van Windows zelf. Dan heb je al die troep van Toshiba er niet op. En ook niet alle andere troep die Toshiba mee leverd.
 
ja, al die troep en utilities kan je het beste er af gooien
meestal is het nog zware troep ook :D maakt je pc heel traag
dus gewoon eraf die troep allemaal dingen die je niet nodig hebt zoals een 30 dagen versie van MCAFEE :d




veel succes ! :thumb:

(nog vragen ? stel ze gewoon :D)
 
Ja echt zwaar irritand al die troep, HP had het ook zeer belastend op het eind 15 minuten voor dat hij opgestart was schone windows 7 installatie en werkt perfect.:thumb:
 
Hey,

Bedankt voor de snelle reactie. Een schone installatie is helaas niet mogelijk. ik heb effe een plaatje erbij zitten, dan kan je even kijken. Het zijn namelijk geem freeprogjes van Norton ect.

2d7zg38.png


gr.
 
Hallo, ik heb ook een probleem met mijn laptop S1410-801.....hij start helemaal niet meer op :( ik zie alleen nog de gele vinkje knipperen van de laptop en das van opladden ,maar heeft er iemand enige idee dat ie niet meer start ?
 
Hallo, ik heb ook een probleem met mijn laptop S1410-801.....hij start helemaal niet meer op :( ik zie alleen nog de gele vinkje knipperen van de laptop en das van opladden ,maar heeft er iemand enige idee dat ie niet meer start ?

Dit heeft toch totaal niks te maken met dit probleem je kunt beter je eigen topic maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan