tot xplogo en niet verder...

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijnieboy

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2007
Hoi,

Ik heb een NIVIDIA 6600 gekocht, een kaartje met extra voedingingang... Heb hem geinstalleerd maar heb een probleem. Nu wil ik mijn computer opstarten maar kom ik alleen tot het punt dat XP wordt geladen...dus kan ik ook geen drivers installeren...

Wie kan mij verder helpen?!

Gr Erwin

En als je eerst de drivers installeerd en dan de kaart erin doet?
Of in veilige modus werken...

Veilige modus doet ie ook niet.. en een andere videokaart geeft hetzelfde probleem...
heel apart!

kan je kiezen voor ''laatste instellingen die werkten'' of iets dergelijks in het menu waar ook velige modus keuze is, en anders kies je voor 256 modus

Last known good zal waarschijnlijk niet werken, omdat je hardware vervangen hebt. Last known good werkt wel als je verkeerde driver voor al geinstalleerde hardware hebt geinstalleerd bijvoorbeeld.

Gewoon even opnieuw beginnen:

Kaart eruit,
oude kaart erin,
pc aan,
oude drivers verwijderen,
pc uit,
nieuwe kaart erin,
opstarten,
nieuwe drivers installeren.

Last known good zal waarschijnlijk niet werken, omdat je hardware vervangen hebt. Last known good werkt wel als je verkeerde driver voor al geinstalleerde hardware hebt geinstalleerd bijvoorbeeld.

Gewoon even opnieuw beginnen:

Kaart eruit,
oude kaart erin,
pc aan,
oude drivers verwijderen,
pc uit,
nieuwe kaart erin,
opstarten,
nieuwe drivers installeren.

''een andere videokaart geeft hetzelfde probleem''

De oude kaart is een Radeon 9600 Pro. Opnieuw beginnen helpt niet, last known good ook niet, VGA-modus ook niet... heb dit nog nooit meegemaakt.

Bedankt voor de reacties!

Hij komt gewoon niet voorbij het laden van XP, ik weet niet wat een computer in die fase aan het doen is... daar hapert ie namelijk, hij stopt op de een of andere manier met laden. Terwijl mijn pc wel bezig is (het rode lampje op mijn systeemkast blijft knipperen en mijn computer blijft ratelen...) dus hij kan denk ik niet overschakelen op ... iets?

Start de computer op met de CD en verlaat hier de setup naar de recovery console.

type daar in

%systemroot%\system32\restore\rstrui.exe

Dan zou je systeemherstel moeten krijgen en kan je een herstelpunt terugzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan