Goedemiddag,
Ik ben al enige tijd aan het proberen om wat cijfers helder in kaart te brengen.Niet alleen voor mezelf maar ook voor de afnemer.
In de bijlage een kleine opzet.
Tab 1 de invoerlijst: met debnr/route/Klantnaam/plaats/jaartal cijfers.
Per klant is het mij wel gelukt om 2021 vs 2022 te vergelijken in een draaitabel grafiek.
De totale omzet van de klant heb ik nu wel in beeld,maar ik wil er graag iets meer uit halen.
* is het mogelijk om /via draaitabel grafiek te zien wat er per route wordt afgenomen? route 1 in 2021 vs route 1 in 2022 en dit ook voor de andere routes
* en is het mogelijk om ook een draaitabel/grafiek per plaats te maken? zodat ik bijvoorbeeld kan zien wat er in 2021 vs 2022 is afgenomen in b.v. Sneek?
Is het mogelijk om 3 verschillende draaitabellen te maken
* om de omzet van de klant te bekijken 2021 vs 2022
* om de omzet per plaats te bekijken 2021 vs 2022
* om de omzet per route te bekijken 2021 vs 2022
Ik hoop dat het duidelijk is en jullie hier iets mee kunnen.
Ik ben al enige tijd aan het proberen om wat cijfers helder in kaart te brengen.Niet alleen voor mezelf maar ook voor de afnemer.
In de bijlage een kleine opzet.
Tab 1 de invoerlijst: met debnr/route/Klantnaam/plaats/jaartal cijfers.
Per klant is het mij wel gelukt om 2021 vs 2022 te vergelijken in een draaitabel grafiek.
De totale omzet van de klant heb ik nu wel in beeld,maar ik wil er graag iets meer uit halen.
* is het mogelijk om /via draaitabel grafiek te zien wat er per route wordt afgenomen? route 1 in 2021 vs route 1 in 2022 en dit ook voor de andere routes
* en is het mogelijk om ook een draaitabel/grafiek per plaats te maken? zodat ik bijvoorbeeld kan zien wat er in 2021 vs 2022 is afgenomen in b.v. Sneek?
Is het mogelijk om 3 verschillende draaitabellen te maken
* om de omzet van de klant te bekijken 2021 vs 2022
* om de omzet per plaats te bekijken 2021 vs 2022
* om de omzet per route te bekijken 2021 vs 2022
Ik hoop dat het duidelijk is en jullie hier iets mee kunnen.