• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

totaal overzicht waardes dropdownlist

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
ik wil een totaal overzicht creeren op sheet totaal bij all article1 van de artikelen article1 van site 1 en site 2 welke op voorraad zijn. deze waarde voorraad komt uit een dropdownlist. ik heb een voorbeeldje bijgesloten.ik heb geprobeerd met if waarde cel = voorraad en dan loop ik vast;hoe kan ik namelijk tellen??alvast bedankt

Bijlagen

hier een 2003 versie.
of the record; ondanks het zoekwerk binnen office 2007 vind ik persoonlijk vooral de toegevoegde grafische aspecten,zoals de verbeterde conditional formatting,de format as table,cel styles, enz heel fijn.
dat is eigenlijk een reden dat ik 2007 draai ondanks dat ik af en toe ook ongeduldig word als ik weer eens iets niet kan vinden

Bijlagen

correctie; de waarde voorraad krijgt er een broertje bij,namelijk gereserveerd. ik wil dus een totaal overzicht creeren van alle artikelen op een site minus de waardes gereserveerd en in use.

alvast bedankt

Bedoel je dit?

=AANTAL.ALS(site1!$F$3:$F$13;"voorraad")+AANTAL.ALS(site2!$H$4:$H$14;"voorraad")

Plak het in het blad Totaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan