Totaalbedrag optellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

psycho_genx

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2006
Hey

Ik wil een rapport maken waarin getallen van verschillende tabellen worden opgeteld. Er zijn 5 tabellen waarin de eerste tabel de hoofdtabel is waaraan de andere 4 gelinkt zijn. Elk record in deze tabel is een contract.
In deze tabellen staat het volgende:

- Hoofdtabel: contractbedrag, wisselgeld, inkomsten

- Personeel waarin een overzicht staat wie er heeft gewerkt, hoeveel uur en hoeveel hun uurloon is en dit is allemaal per contract.

- Catering: alle producten die voor het contract zijn gebruikt, hoeveelheid die voorzien is, hoeveelheid overschot en prijs per eenheid

- Diverse kosten: omschrijving en bedrag

- Diverse inkomsten: omschrijving en bedrag

en nu wil ik een rapport maken waar per contract de volgende som wordt gemaakt:

Contractbedrag + inkomsten - wisselgeld - Personeel.werkuren*Personeel.uurloon - som( Catering.voorzien - Catering.overschot * prijs per eenheid) "hiermee bedoel ik dus dat per product wordt uitgerekend wat er verbruikt is en wat dit kost" - diverse kosten + diverse inkomsten

Ik heb het bestandje even op rapidshare gezet zodat het wat duidelijker wordt. Klik

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit moet doen?

Het lijkt mij niet zo lastig, dus ik zal er een blik op werpen!

D.w.z.: als ik hem gedownload krijg.... en dat is nog een heel gedoe als hij niet wil...
Ik zag dat je bestand maar 450 kb is; heb je al geprobeerd om me <Extra>, <Database hulpprogramma's>, <Database comprimeren en herstellen> hem te verkleinen en te zippen?
Eventueel kun je hem opdelen in hapklare brokken; zie afbeelding! Het zijn er immers maar een paar...

Bijlagen

• Winrar settings.jpg
    Winrar settings.jpg
    48,1 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Stuk makkelijker ;)
Gimme a minute...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan