hallo allemaal!
Fijn dat dit forum er is voor mensen zoals ik:thumb:
Ik heb inmiddels 2 goed lopende winkels en laat medewerkers de actieproducten bij houden via een excell sheet. Deze uitkomsten gebruik ik dan om mijn medewerkers extra te belonen voor de verkoop van actieproducten etc.
Nu heb ik 2 aparte excellsheets voor elke vestiging 1, maar nu wil ik eigenlijk die uitkomsten automatisch in een derde excellsheet kunnen opvragen, dus een soort doorlinken van gegevens zeg maar...zodat ik snel en gemakkelijk een overzicht heb hoe de filialen zich verhouden tot elkaar...
Alleen hoe maak ik dit in excell?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
groeten,
Frank
Fijn dat dit forum er is voor mensen zoals ik:thumb:
Ik heb inmiddels 2 goed lopende winkels en laat medewerkers de actieproducten bij houden via een excell sheet. Deze uitkomsten gebruik ik dan om mijn medewerkers extra te belonen voor de verkoop van actieproducten etc.
Nu heb ik 2 aparte excellsheets voor elke vestiging 1, maar nu wil ik eigenlijk die uitkomsten automatisch in een derde excellsheet kunnen opvragen, dus een soort doorlinken van gegevens zeg maar...zodat ik snel en gemakkelijk een overzicht heb hoe de filialen zich verhouden tot elkaar...
Alleen hoe maak ik dit in excell?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
groeten,
Frank