Hallo,
In bijgaand bestand staat op het tabblad "data" een aantal voorbeeldregels.
Waar ik naar op zoek ben, is een simpele methode om in het tabblad "voorbeeld tabel"
voor elke variant van "bate/laste/investering" (kolom E in tabblad data) een tabel te maken
met de totalen per categorie. Zie voorbeelden op het tabblad "voorbeeld tabel".
In Access zou ik dit met een groupby functie doen, maar hoe kan ik dit in Excel regelen?
Groeten en bedankt,
Ronald
In bijgaand bestand staat op het tabblad "data" een aantal voorbeeldregels.
Waar ik naar op zoek ben, is een simpele methode om in het tabblad "voorbeeld tabel"
voor elke variant van "bate/laste/investering" (kolom E in tabblad data) een tabel te maken
met de totalen per categorie. Zie voorbeelden op het tabblad "voorbeeld tabel".
In Access zou ik dit met een groupby functie doen, maar hoe kan ik dit in Excel regelen?
Groeten en bedankt,
Ronald