Total Annihilation, geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Case Inter

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Berichten
109
Hallo allemaal,

ik heb sinds vandaag weer eens de wat oudere game Total Annihilation ( 1997 ) gespeelt. Maar nu heb ik als ik de game speel geen geluid. Wel als ik bijvoorbeeld opstart, dan heb ik geluid bij de intro, en ook tijdens het hoofdmenu speelt er geluid. Maar dan ga ik de game spelen, en dan is het geluid weg. Alleen als je bijvoorbeeld een unit verplaats, of als een unit schiet, dan heb je geluid. Maar het achtergrond geluid is er niet. Dus als er niet aangevallen wordt, is het doodstil en dat is toch een beetje saai. Ik weet dat er achtergrondgeluid moet spelen, omdat ik het vroeger op Windows 99 gespeeld heb, en toen was er wel geluid.

Aangezien de game van 1997 is, en wat ouder is dus, dacht ik misschien dat ze toen andere muziek files hadden als nu? ik heb er geen verstand van, maar dat dacht ik zelf.

Mijn OS is Windows Vista Home Premium, en mijn geluidskaart is een Realtek ALC888

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Neem aan dat het spel niet orgineel is? (Zo oud, is bijna niet te verkrijgen (Op waarschijnlijk enkele na) bij de winkels)..

Als dat het geval is, even een andere download proberen.

Anders even herinstallatie doen. Kijken of dat helpt.
 
Wat de oorspronkelijke game deed, was muziek laden vanaf je CD speler. Het was dus ook zo dat als je een andere CD erin stak terwijl je speelde, hij die als achtergrond muziek gebruikte.

Zorg dat je de TotalA CD in de juiste speler hebt zitten, of in Daemon Tools als je een image hebt.
(Met 'juiste' bedoel ik degene vanaf waar je em geinstalleerd hebt)
 
hoe bedoel je door De cd heb ik vroeger al op image gezet, dus slijtage kan het nietzijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan