totale backup maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaico
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
is er een freeware programma waarmee ik een totale backup kan maken, en die op een opstartbare cd zetten??(waardoor ik de backup gelijk terug kan zetten, zonder Windows Vista opnieuw te installeren).

Back Up maken

Ik zit met hetzelfde probleem, diverse systemen waarvan enkele nog uit het Windows 98 tijdwerk. Ik heb contact gezocht met MyCom en die vertelden mij dat zij externe harde schijven hebben die met backup software worden geleverd. De aansluiting kan via USB 2 of FireWire. Er kunnen backups van meerdere systemen op worden geplaatst in diverse partities.Een 500 GB schijf komt op 150 euro.

Voor mij wordt nu het probleem hoe ik oude Windows 98 systemen die nog de oude versie van USB 1.8 hebben hier aan kan hangen. Ook weet ik niet of ik de verschillende partities verschillend kan formateren, FAT16, FAT32 of NTFS.

Misschien dat anderen daar hun licht over kunnen laten schijnen.

ik heb het liefst toch een gratis oplossing. Totale budget: 5-10€.

dankjewel, als het goed is, gaat hij nu back-uppen.

HAd deze ook op mijn andere pc, maar toen had ik de fout gemaakt de back-up gewoon op de harde schijf te zetten (die toen gecrasht is:o:o:o:o:o)

Heb nu toch maar Norton Ghost, en die werkt goud:thumb:;);):D

Hallo

Mag ik even inpikken op je vraag?
Zelf heb ik al lang Ghost 9 in gebruik en deze werkt perfect. Nu heb ik een nieuwe PC met Vista en Ghost 9 werkt niet meer.
Nu heb ik Ghost 12 gedownload als tryal versie van Norton maar kan de imga van C:\ niet terugzetten. Hiervoor zou een recovery CD nodig zijn en hier wringt het schoentje.
Hoe maak ik een recovery CD of waar kan ik die vinden?

Iemand een hint

Dank u

ik heb daar ook een probleem mee. Ik heb ook Ghost 12, maar het back-up bestand (ca. 27GB), past niet op de DVD die wij hebben (4.7 GB), en een DVD van 30Gb lijkt me erg duur. Weet iemand misschien hoe ik dit kleiner kan maken, zodat het op de DVD past. Want bij mijn 98 had een vriend van mijn vader een back-up gemaakt met Ghost, die op een cd en diskette/floppy-disk paste:(:(.

mvg,
kaico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan