Totale beeldresolutie van site aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
JP_Linkens zei:
1 Ik heb een javascrip scripje dat laat zien ohoe oud de site is (Hoe lang hij al bestaat) er staat ook een post over hier omdat hij in dagen telt en ik wil dat hij ook met maandne enz werk, maar de vraag is nu, het lettertype daarvan is net iets groter, terwijl ik nergens meer een ander lettertype heb opgegeven en dat in dat scripe ook niet word aangegeven maar hoe kan ik nou zorgen dat dat lettertype gewoon helemaal het zelfde is?)
Dat is raar, kun je het script misschien geven?
JP_Linkens zei:
2 Ik heb scrollen uit gezet, maar als er tekst buiten beels staat kun je boven tekst selecteren en dan naar onder slepen waardoor je toch eigenlijk scrolt, kun jed at uit zetten?
Ik denk niet dat dat kan...

jeroendenoot zei:
Dat is raar, kun je het script misschien geven?

Ik denk niet dat dat kan...

__
|
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=245847

Daar staat het scripje

Vergeet het gedeelte van dat lettertype, ik had me vergist. Dat lettertype had grotere hoofdletters zoals de meeste en daardoor leek dat zo! _|

Jammer dat dat van dat niet scrollen niet gaat, maja geen ramp.

Kun je eigenlijk ook meerdere lettertype opgeven zoals een persoon een bepaalde font niet heeft de site terug valt op een alternative font die ik heb ingesteld?

Laatst bewerkt:
JP_Linkens zei:
__
|
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=245847

Daar staat het scripje

Vergeet het gedeelte van dat lettertype, ik had me vergist. Dat lettertype had grotere hoofdletters zoals de meeste en daardoor leek dat zo! _|
Oké dan.
JP_Linkens zei:
Kun je eigenlijk ook meerdere lettertype opgeven zoals een persoon een bepaalde font niet heeft de site terug valt op een alternative font die ik heb ingesteld?
Ja natuurlijk, je moet de lettertypen dan scheiden met komma's, bijvoorbeeld zo:
Verdana, Arial, Comic Sans MS, ..., etc.
Dan wordt eerst gezocht naar Verdana, als die er niet is naar Arial, als die er ook niet is naar Comic Sans MS, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan