Heey, bedankt voor de info.
Ik heb inderdaad nog wel een vraagja, ofja eigenlijk 3.
PS ik ben moe, dus ik ga morgen nog eens opniew uigebreid lezen (Dan neem ik ales wat makkelijker op), dus kan best dat ik nu iets vraag dat ik had moeten begrijpen, in dat geval, alvast sorry
vraag 1: is As ik alles zo lees dan heb ik het idee dat alleen de breetje word bekeken en niet de hoogte van het beeld, waar zit dat dan?
Vraag 2: verder zie ik nergens het print screen gedeelte, dus zoals je bij dat plaatje zeg nu heb ej die info dus print (laat het zien) met zoveel procent, waar staat dat voor de hele site. (Snap je die vraag?

)
Vraag 3: je gaat hier uit van een standaart breetje van 1024, maar als die bij mij nou is kan ik die 1042 toch gewoon veranderen he?
En ik zal zeker een link plaatse als hij af is, maar ik loop steeds tegen problemen op dus het zal nog wel eventjes duren, ik doe het allemaal na schooltijd en onder stage tussen het huiswerk door
Daarbij ben ik net verhuist en willen me ouders dat ik me zolder in orde ga maken dus dat komt er zo ook nog eens bij
Maar ik ga het toch zo snel mogelijk proberen te doen.
Buiten de tekst begint de site nu trouwens wel eindelijk vrom te krijgen, alleen moet nu nog alle tekst komen zowel in engels als in Nederlands (Komen 2 versies) en dan moet ik weer rekening houden met verschillende fonts enz, pff flink werk als je een echte serieuze site probeert te maken en dan overal rekening mee probeert te houden.
enne nogmaals supper bedankt voor je hulp
PS: ff mening vragen, wat is een mooie kleur om in te type op een zwarte achtergrond, geel, blauw, lichtgrijs of wit? (Ik ga geel gebruiken voor de knoppen/links dus eigenlijk twijfel ik tussen grijs en wit voor de letters, want de site word redelijk druk maar moet ook niet te druk worden dus rustige kleur voor letters?)
Groet,
JP