Totalen bij elkaar optellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansRubenn

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2015
Beste allen,

Ik wil graag twee totalen bij elkaar optellen.

Ik wil graag een uitslag hebben die weergeeft hoe er gescoord is op de vragenlijst. Dit doe ik door middel van voorwaardelijke opmaak (kleur toewijzen aan percentages). Dit gaat verder allemaal prima. Maar nu wil ik graag de totalen van de antwoordmogelijkheden nee en anders, namelijk bij elkaar optellen zodat er een eindescore komt. Apart de totalen bereken lukt mij ook nog wel maar om deze als een score bij elkaar op te tellen lukt mij niet.

Met vriendelijke groet,
HansRubenn

Heb je een voorbeeldje want ik kan je vraagstelling niet goed volgen

Heb een vragenlijst in mijn db staat met de antwoordmogelijkheden ja, nee, nvt en anders. Nu wil ik graag, zoals in onderstaande afbeelding, weergeven hoe er op de vragenlijst gescoord is en dit doen op basis van de antwoordmogelijkheden nee en anders. Maar in onderstaande afbeelding is het alleen nog op basis van antwoordmogelijkheid nee. Want ik krijg het niet voor elkaar om een totaal te krijgen van de antwoordmogelijkheden nee en anders. (Afbeelding is trouwens uit het rapport)

Indicatieschaal.png

Hoop dat het nu wel een beetje duidelijk is!:p

Laatst bewerkt:
Het is me uiteindelijk dan toch gelukt om het voor elkaar te krijgen, door een extra criteria in de querry te zetten is het probleem opgelost.

In ieder geval bedankt!

Onderstaand nog even een screenshot van de oplossing!

Oplossing.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan