Hoi hier ben ik weer,
Dank zij jullie heb ik mijn vorige topic op opgelost kunnen zetten
In m'n huidige qry kan ik nu de saldo uren van ons personeel berekenen.
Via een rapport groepeer ik alle werknemers per dag . Via totalen tel ik de gewerkte uren van 1 persoon op (dagtotaal) hetzelfde doe ik met het Saldo (uren meer of minder dan 8 uur gewerkt).
Graag zou ik nu alle dagtotalen en saldo per persoon kunnen optellen die zij in 1 maand gewerkt hebben.
Dit is waarschijnlijk niet mogelijk door nog eens totalen van mijn dagtotalen en gegroepeerd op naam in het rapport te verkrijgen.
Nu stel ik me de vraag of het mogelijk is dat ik :
- een nieuwe tabel kan maken door in een query alle (verschillende) uren die op 1 dag gewerkt zijn van 1 persoon samen te voegen.
- een nieuw rapport te maken gegroepeerd per persoon en datum en daarvan de totalen te berekenen.
Is er eventueel een andere oplossing via vba ?
Onderstaand linkje zal alles duidelijk maken:
Bekijk bijlage test.part01.rar
Bekijk bijlage test.part02.rar
Dank zij jullie heb ik mijn vorige topic op opgelost kunnen zetten

In m'n huidige qry kan ik nu de saldo uren van ons personeel berekenen.
Via een rapport groepeer ik alle werknemers per dag . Via totalen tel ik de gewerkte uren van 1 persoon op (dagtotaal) hetzelfde doe ik met het Saldo (uren meer of minder dan 8 uur gewerkt).
Graag zou ik nu alle dagtotalen en saldo per persoon kunnen optellen die zij in 1 maand gewerkt hebben.
Dit is waarschijnlijk niet mogelijk door nog eens totalen van mijn dagtotalen en gegroepeerd op naam in het rapport te verkrijgen.
Nu stel ik me de vraag of het mogelijk is dat ik :
- een nieuwe tabel kan maken door in een query alle (verschillende) uren die op 1 dag gewerkt zijn van 1 persoon samen te voegen.
- een nieuw rapport te maken gegroepeerd per persoon en datum en daarvan de totalen te berekenen.
Is er eventueel een andere oplossing via vba ?
Onderstaand linkje zal alles duidelijk maken:
Bekijk bijlage test.part01.rar
Bekijk bijlage test.part02.rar
Laatst bewerkt: