Ik ben bezig met het verwerken van mijn enqueteresultaten in Excel en ik heb (op aanraden van mijn stagebegeleider) het volgende gedaan:
Er zijn 26 vragen. Ik heb iedere vraag op 1 blad gezet op deze manier
Nummer Antwoord A Antwoord B
1
2
3
4
5
5
Totaal
Nu wil ik alle totalen met een formule op het laatste blad plaatsen, netjes onder elkaar. Ook zou ik graag dan de percentages uitrekenen, hoeveel procent heeft antwoord A gekozen en hoeveel procent antwoord B??
De namen van de tabbladen zijn o.a. Vraag 1, Vraag 2, Vraag 3 enz.
Het merendeel van de vragen is multiple choice (op 3 vragen na) en alle totalen staan in rij 21 vanaf kolom B tot E (bij een enkele vraag F).
Ik ben echt een leek wat Excel betreft dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Mijn stagebegeleider is helaas op vakantie en ik wil toch echt graag verder. Bedankt en groetjes.
Er zijn 26 vragen. Ik heb iedere vraag op 1 blad gezet op deze manier
Nummer Antwoord A Antwoord B
1
2
3
4
5
5
Totaal
Nu wil ik alle totalen met een formule op het laatste blad plaatsen, netjes onder elkaar. Ook zou ik graag dan de percentages uitrekenen, hoeveel procent heeft antwoord A gekozen en hoeveel procent antwoord B??
De namen van de tabbladen zijn o.a. Vraag 1, Vraag 2, Vraag 3 enz.
Het merendeel van de vragen is multiple choice (op 3 vragen na) en alle totalen staan in rij 21 vanaf kolom B tot E (bij een enkele vraag F).
Ik ben echt een leek wat Excel betreft dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Mijn stagebegeleider is helaas op vakantie en ik wil toch echt graag verder. Bedankt en groetjes.
Laatst bewerkt: