Totalen tijd berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pharaoh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
hey,

Ik wil eerst even zeggen dat ik vrij nieuw ben in Access maar naar twee cursussen toch wel aardig uit de voeten kan. Ok mijn probleem:

ik ben bezig met een uren registratie waarbij de gebruiker een aantal gegevens in kan voeren met betrekking tot zijn werkzaamheden. Hierbij word handmatig de begintijd ingevoerd en de eindtijd. Ik zou graag een manier vinden om in een apart tekstvak de totale tijd te laten berekenen maar dit is mij tot nu toe nog niet gelukt.

de Database werkt, alle relaties zijn gelegd dus het komt alleen nog aan op de Functie die ik niet weet. Moet waarschijnlijk echt simpel zijn dus ik hoop dat jullie mij een handje kunnen helpe

Mocht iemand ook nog weten hoe ik de tijd automatisch kan laten invullen dan is dat hier ook van harte welkom.

Alvast bedankt voor reacties.

Mvg Pharaoh :)

Bedankt voor je reactie.

Ik heb inderdaad een query op die manier uit proberen te voeren. volgens mij was de invoer daarvan ongeveer zo: Totale Tijd: [Eindtijd] - [Begintijd]. Stel ik deed dit op een werkzaamheid die 1 uur duurde was het totaal 0,4402 ofzo.. vrij rare uitkomst dus. Waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan maar zal sowiezo even je link gaan bekijken.

Mocht iemand anders nog een oplossing hebben ik hoor het graag.

Mvg Pharaoh :D

Hoi Pharaoh

Heb hier nog wel een bestand liggen dat ik in 2001 al eens heb gescheven.
Werkt prima
Kan hem helaas niet op het forum plaatsen omdat hij te groot is (zelfs ingepakt)
maar kan hem wel naar je toe sturen, als je me een mail stuurt naar:
helpmij@8m8.nl

Dit gelt ook voor andere geintreseerde

groetjes Marcel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan