touch- muis kopieert/ plakt niet:virus?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jeans
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeans

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
De muis van mijn laptop (acer) reageert niet op bepaalde commando's als kopieren en plakken (rechterknop). Omdat hij sowieso trager is dan voorheen, zit er misschien een virus in? Ik heb verschillende virusscanners erop losgelaten, maar daar komt niks uit. Ook is er nog genoeg schijfruimte beschikbaar.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Begint nu echt een probleem te worden, want ik ben er voor m'n werk van afhankelijk! Dus graag tips!

klik op de pagina maar eens zoeken aan en vul maar spyware in.. krijg je gelijk alle info.

Spyware zijn scriptjes die via mail / internet binnenkomen. Deze zouden "vreemde" dingen met je pc kunnen doen.

Download van deze site maar ad-ware.
installeren en dan even updaten.
En dan de resultaten afwachten, verwijderen, en kijken of je probleem er nog is.
zie anders de topics in spyware zoals boven beschreven.

klik op de pagina maar eens zoeken aan en vul maar spyware in.. krijg je gelijk alle info.

Spyware zijn scriptjes die via mail / internet binnenkomen. Deze zouden "vreemde" dingen met je pc kunnen doen.

http://www.lavasoftusa.com/
En dan de resultaten afwachten, verwijderen, en kijken of je probleem er nog is.

http://www.lavasoftusa.com/

sorry voor het meerde keer posten.. soms is deze site errruggg traag...

Had idd al even gekeken en zal je tips even checken , bedankt!!!:thumb:

Het lijkt erop dat er inderdaad vreemde objecten actief waren, 16 items zijn verwijderd en de muis sleept en kopieert weer! Heel hartelijk dank!!!

In acdc doet de muis het weer, maar in verkenner blijft hij weigeren. Sleept en kopieert niet...Iemand nog tips aub?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan