Touchpad Aspire 8930G komt los!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Los-Cuentos

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Ik heb nu al een maand of 7 mijn Acer Aspire 8930G, het zwaarste model (heeft 1900€ gekost).

acer_aspire_8930_keyboard_sf.jpg

Het touchpad aan de linkerkant)

Zoals je ziet bevat de laptop een soort van touchpad voor je volume te verhogen etc.
Bij mij is dat touchpad los gekomen en is nu eraf.
het hangt vast met een soort plakband die aan beide zijden plakt maar zelf ga ik niet gaan prutsen tot ik zekerheid heb.
Ik ben naar de computerwinkel geweest en daar zou ik mijn laptop 4 weken kwijt zijn (opgestuurd naar ACER) wat echt niet kan door mijn studies.

Graag wil ik weten of iemand hier ervaren mee heeft en wat ik moet doen want nu is dat erg ambetant
Nu ziet het er zo uit:

attachment.php

Bijlagen

• foto.jpg
    foto.jpg
    42,1 KB · Weergaven: 385
Beetje lastig te zien op de foto, maar dubbelzijdig plakband zou best eens kunnen.

is dat geen speciaal plakband?

Hoi,
Ja dat is het, maar vrij makkelijk te krijgen.
Persoonlijk zou ik dat niet doen, omdat het altijd een bepaalde dikte heeft.
Je zou ook siliconenkit kunntn gebruiken. Dit maakt dat - indien nodig - het ding ook weer losgemaakt kan worden want de kit blijft flexibel.
Geen andere min of meer vloeibare lijmsoorten gebruiken !!!!!

Ik vind het trouwens wel heel vreemd, dat je voor een relatief eenvoudig probleem en voor zo'n dure laptop, vier weken (als het daarbij blijft ....) moet wachten.
Hier heb je trouwens nog zo'n bizarre situatie van Acer: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=500927

Laatst bewerkt:
Hoi,
Ja dat is het, maar vrij makkelijk te krijgen.
Persoonlijk zou ik dat niet doen, omdat het altijd een bepaalde dikte heeft.
Je zou ook siliconenkit kunntn gebruiken. Dit maakt dat - indien nodig - het ding ook weer losgemaakt kan worden want de kit blijft flexibel.
Geen andere min of meer vloeibare lijmsoorten gebruiken !!!!!

Ik vind het trouwens wel heel vreemd, dat je voor een relatief eenvoudig probleem en voor zo'n dure laptop, vier weken (als het daarbij blijft ....) moet wachten.
Hier heb je trouwens nog zo'n bizarre situatie van Acer: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=500927

Het probleem is dat ik de laptop geen 4 weken kan missen

Het probleem is dat ik de laptop geen 4 weken kan missen

Snap ik, maar het gaat mij erom dat dat bij Acer vier weken moet duren ......
Maar nogmaals een tubetje kleurloze siliconenkit lost je probleem op.

ok, bedankt maar weet je zeker dat hij nog zal reageren dan als ik erover wrijv om mijn volume te verhogen bijvoorbeeld, en wat is een goed merk van die kit?

ok, bedankt maar weet je zeker dat hij nog zal reageren dan als ik erover wrijv om mijn volume te verhogen bijvoorbeeld, en wat is een goed merk van die kit?

Die kit gebruik je alleen maar voor een dun randje, waar de rand van de touchpad op het chassis van de laptop rust.

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    13,2 KB · Weergaven: 44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan