Touchpad Asus V9200zm werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goertje

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Hallo,

Ik heb al enige tijd een probleem met mijn laptop. Het touchpad werkt namelijk niet meer. Ik weet dat het een Synaptics touchpad is, maar hier zie ik niks van terug in het configuratiescherm. Bij "Muis" staat bijvoorbeeld alleen echt de fysieke muis en dus niet het touchpad als aanwijzer aangegeven. Wellicht heb de drivers per ongeluk geuninstalleerd? Maar de drivers van de website van Synaptics alsmede de driver cd die ik bij mijn laptop heb gekregen willen bij installatie geen oplossing bieden voor het probleem. Ik zie dan nog steeds geen aanwijzer. Ik heb geen vreemde dingen gedaan, dus ik neem aan dat hij niet kapot is. Maar van de andere kant wordt hij niet automatisch herkend. Daarbij heb ik ook nog een hardwareknop op mijn toetsenbord voor het aan- en uitzetten van de touchpad, maar ook deze reageert nergens op (terwijl andere snelfuncties wel werken). Vreemd dus! Ook staat Synaptics niet rechtsonder naast de klok. Ik vrees dus dat ik de schuldige ben bij een te vluchtige uninstall. Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!!!

Even van de Asus site de drivers downloaden en opnieuw installeren

Ohw dat is mijn fout, het is Z9200VM, sorry!

maar de drivers downloaden van de asus site of de synaptics site werkt beide niet. Na een herstart van het systeem, zie ik dan nog altijd geen touchpad in mn configuratiescherm staan.

Of kan ik iets fout doen bij installatie?

Ik zou op zich Windows opnieuw erop kunnen zetten, maar helaas is de DVD-speler in mn laptop niet meer 100% werkend (springt soms vanzelf open?). Hij is waarschijnlijk na DVD brandproces nummer zoveel gewoon versleten. Ik heb wel een USB-DVD-rom, maar ik weet niet of ik vanaf die drive Windows opnieuw kan installeren? In mn BIOS staat de Touchpad wel enabled trouwens

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan