touchpad en toetsenbord werken niet meer op mijn toshiba l500

Status
Niet open voor verdere reacties.

carsten1998

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
hallo.

ik heb een groot probleem. mijn touchpad en toetsenbord werken niet meer. bij apparaatbeheer staat bij de touchpad foutcode 10. en bij het toetsenbord code 39.

wie kan mij helpen

nee,, ik heb een laptop,, mijn usb muis werkt nog wel

Laatst bewerkt:
probeer eens alles drivers van je touchpad en toetsenbord herinstaleren

het toevlligste dat in mijn vorige link ook om tobisha gaat maar lees zeker eens goed door

wat raar is is dat mijn muis en toetsenbord het tegelijk niet meer deden, met een verschillende code. incl. de lampjes op het toetsenbord

Heb je al geprobeerd om de drivers te verwijderen en je laptop te rebooten ?
Na een reboot zullen ze opnieuw geinstalleerd worden.

Groeten Marcel

[ja , maar ik krijg dezelfde foutmelding

Laatst bewerkt door een moderator:
carsten, heb je al geprobeerd met een ander toetsenbord in te pluggen? vaak wil je computer dan wel de juiste driver zelf installeren, dit is een mogelijkheid die je zou kunnen proberen ;)

ik heb geen ander usb toetsenbord. zo een ander stekkertje past niet in de laptop

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'Microsoft Teredo Tunneling-adapter'. Het stuurprogramma moet opnieuw worden geïnstalleerd. Not fixed
Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'Microsoft ISATAP Adapter'. Het stuurprogramma moet opnieuw worden geïnstalleerd. Not fixed
Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'Microsoft ISATAP Adapter #2'. Het stuurprogramma moet opnieuw worden geïnstalleerd. Not fixed
Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'Standaard-PS/2-toetsenbord'. Het stuurprogramma moet opnieuw worden geïnstalleerd. Not fixed
Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'Synaptics PS/2 Port TouchPad'. Het stuurprogramma moet opnieuw worden geïnstalleerd. Not fixed

resultaat na het draaien van fixit

OPgelost

heel erg bedankt voor het helpen allemaal. uiteindelijk heeft systeemherstel geholpen en werkt alles weer :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan