Touchpad kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik zoek me rot naar een locatie waar ik touchpads kan kopen, ik bedoel dan niet voor de laptop daar ik weet dat ze er ook voor de pc zijn, dus een ps2 uitvoering.
Ik weet alleen niet waar??
Iemand enig idee.

Het is wel wat ik zoek, erg prijzig wel moet ik zeggen, ze hebben natuurlijk weer een markt ontdekt voor de RSI gevallen en meteen moet de prijs omhoog, vroeger waren ze letterlijk 20 a 30 gulden, meer niet.
Gewoon een simpele uitvoering.
Ik hoop dat andere nog meer locaties vinden voor mij want ik kan erg weinig vinden.

Ik moet ook zeggen dat ik zo een twee drie niet wat anders weet, maar mischien dat als je hem voor je werk nodig hebt, dat er dan via de Arbo dienst wat te regelen is. Het is ook niet zo dat het een hel bekent product is. Maar mischien kun je het anders met een tracking bal doen, die zijn allicht goedkoper.

Groeten Oossie

Nou het is niet bedoeld voor werk of tbv RSI probleem, ik ben al die muizen gewoon zat, die worden altijd smerig, dan werken ze niet meer lekker, zo'n touchpad werkt voor mij ideaal, zals ik al zei vroeger gerbuikte ik deze ook veel.
Even goed bedankt voor het meezoeken.

Een optische muis heeft daar geen last van, Dit weekeind er een gekocht bij de mediamarkt van thrust voor € 11,99

Groeten Oossie

Ja die heb ik hier ook nog, inderdaad geen last van viezigheid.
Toch ga ik op jacht naar zo'n toucpad, het zal vast ergens te koop zijn voor redelijke prijzen.

Succes dan, en laat even weten als je er een tegen een redelijke prijs hebt gevonden.

Groeten Oossie

Ik laat het weten, helaas vindt ik nog steeds niets, ook bij de locale pc boeren niet, ze moeten het allemaal bestellen tegen dure kosten.
Helaas.

Nu dan maar een manier vinden om de oude toucpad vd laptop op ps2 te krijgen, helaas heeft ps2 iets meer aders aan draadjes dan dat dat touchpad heeft.
Enig idee mischien?

Ja dankjewel XP-PC, ik had ook al via ebay iets gevonden, als je hele goed zoekt kom je er toch wat een aantal tegen maar het valt me niet mee om ze te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan