touchpad laptop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0667

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Hallo,
Kan een van jullie een oplossing bedenken voor mij?

Ik heb een toshiba laptop Sattelite L300 waarvan de touchpad het totaal niet doet (inclusief linker/rechter muisknoppen).
Ik kan de touchpad ook niet vinden in Apparatenbeheer (onder 'muis en aanwijsapparaten).
In BIOS zie ik dat de touchpad Enabled is.
Ook heb ik rechtsonder in het scherm geen tool/icoon Touchpad oid.
Middels FN+F9 staat de touchpad ook ingeschakeld.

Een usb-muis ziet de laptop wel.

Ik heb al geprobeerd de nieuwste drivers te installeren, echter dat mocht niet baten.
Ook heb ik de usb-muis verwijderen uit het apparatenbeheer en pc opnieuw opgestart in de hoop dat mijn touchpad gevonden wordt. Ook dat mocht niet baten.

Jullie enig idee wat ik nog meer kan doen?

Zit er ook geen sneltoetscombinatie, zoals Fn+[.....] om de touchpad in of uit te schakelen ?

Groeten Marcel

Hoi,

Verwijder uit apparaatbeheer je Synaptics Touchpad eens en start opnieuw op.
Hij wordt dan opnieuw gedetecteerd en de software geladen.

Hoi,

Verwijder uit apparaatbeheer je Synaptics Touchpad eens en start opnieuw op.
Hij wordt dan opnieuw gedetecteerd en de software geladen.

Hoi,
Dat is dus juist het probleem. Hij zit niet in mijn apparaatbeheer. Althans niet onder ´muis en aanwijsapparaten´. En ik heb alle items van apparaatbeheer doorlopen. Ik kan hem niet vinden. Alleen mijn usb/muis

De touchpad deed het gewoon ineens vanmorgen totaal niet meer.

Hoi,
Dat is dus juist het probleem. Hij zit niet in mijn apparaatbeheer. Althans niet onder ´muis en aanwijsapparaten´. En ik heb alle items van apparaatbeheer doorlopen. Ik kan hem niet vinden. Alleen mijn usb/muis

De touchpad deed het gewoon ineens vanmorgen totaal niet meer.

Hoi,

Als je zeker weet dat hij niet uitgeschakeld is .... (Fn-toets), en hij komt niet voor in Apparaatbeheer is de kans groot dat hij kapot is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je zeker weet dat hij niet uitgeschakeld is .... (Fn-toets), en hij komt niet voor in Apparaatbeheer is de kans groot dat hij kapot is.
Dat is ook mijn mening :)

groeten Marcel

Of 1 van de flatkabels is uit zijn connector geschoten :o.

Probleem is opgelost. Thanx voor het meedenken allemaal.

Deze oplossing was wel in mij opgepopt maar het leek me erg ver gezocht.
Gelukkig heb je het toch zelf gevonden.

Groeten marcel

Hoi,

Mogelijk heb ik hetzelfde probleem als beschreven. Maar kan iemand mij helpen waar ik een flatkabel en z'n connector kan vinden?

Ik heb overigens een HP-Compaq laptop merk Presario CQ70. Ik heb m'n laptop nog nooit open gehad.

Eelco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan