Touchpad laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Ik heb problemen met het touchpad van mijn Aspire 5610 laptop. De linkerknop werkt niet meer. Ik kan navigeren en met de rechterknop (dubbelklikken) werken, maar links reageerd niet. Volgens de pc heb ik de laatste drivers en werkt het apparaat goed (?) Kan dit een verkeerde instelling zijn of istie kaduuk?:o

Als de daadwerkelijke linkermuisknop niet werkt dan heeft dit niet te maken met een instelling. Je kan als het goed is ook op de touchpad klikken om de linkermuisknop te gebruiken. Mocht dit niet wekrne dan heb je daar wel een instelling voor. Waarschijnlijk heb je in de taakbalk bij de klok een icoon staan voor synaptics touchpad en hier staat die instelling tussen. Ik weet niet waar precies maar als je door de tabbladeren gaat zie je het wel. Als het nog in garantie is zou ik zeggen stuur hem gewoon op door met de helpdesk te bellen.

De optie klikken heb ik al aangegeven, maar ook dat helpt helaas niet, het heeft ook niks te maken met Fn F7. Ik kan dun wel navigeren, maar niet klikken op de touchpad.

Dus het gaat ook niet om te klikken op de touchpad, heb je die instelling nagekeken?
Als de linkermuisknop niet reageert zou ik zeggen bel de helpdesk maar ik als ze het beide niet doen, dus op de touchpad en de linkermuisknop dan zou ik via ftp.acer.nl de driver downloaden en die opnieuw installeren.

Die site ben ik juist aan het zoeken, dat valt niet mee wat een rotzooi zit ertussen!
En hoe weet ik of ik voor Vista 32 of 86 moet downloaden?:rolleyes:

Als het goed is heb je een sticker onderop de laptop zitten waar op staat welke windows je hebt. Als je hier X64 op ziet staan dan moet je gaan voor vista 64 anders gewooon de 32 pakken.

Helaas.Alleen: Intel Pentium dual-core processor T2080
en 15.4 WXGA, verder niks met cijfers

Top, had mij nog dagen gekost om te vinden, nu maar duimen dat het helpt!

Helaas. Ik kan met de touchpad de pijl alle kanten opsturen, ik kan met de rechtse knop klikken, maar de linkerknop vetikt het! Zou die dan toch kapot zijn? Ik heb nl gen garantie meer. Wel heb ik pas IE 8 eraf gegooid, zou dat er wat mee te maken hebben? (Toen deed hij het ook al niet)

Ik vraag me af of het mogelijk is om een touchpad als onderdeel te kopen en dan de oude te laten vervangen. Bestaan er zulke zaken of moet je altijd naar de fabriekant?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan