Touchpad werkt niet meer bij 1 gebruiker

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rfl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rfl

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2013
Berichten
15
Goedemiddag, ik heb nu iets merkwaardigs!

Mijn touchpad houdt er ineens mee op. Ik dacht eerst: vast een hardware probleem, maar als ik inlog op een andere gebruiker, dan werkt mijn muis wel weer. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand weet waar dit aan ligt, maar anders hoor ik het graag!

Ik werk op een Toshiba Portege R930-18T met Win 7 PRO, SP1

Heel benieuwd naar jullie reacties!
 
via configuratiescherm -> muis kun je instellen dat je touchpad uit wilt zetten (niet wilt gebruiken)
staat dat vinkje misschien aan?
 
opgelost

inderdaad, daar vond ik het!

muis/eigenschappen van de muis/apparaatinstellingen: inschakelen/uitschakelen/eigenschappen

Dank voor je tip! :love:
 
Hij blijft automatisch uitschakelen

De touchpad blijft automatisch uitschakelen. Iemand een idee hoe dit kan?

het vinkje bij Intern aanwijsapparaat uitschakelen als er een extern USB aanwijsapaaraat wordt aangesloten, staat uiteraard uit (niet aangevinkt)
 
Laatst bewerkt:
paar keer opnieuw gespeeld met het vinkje en uitschakelen en inschakelen achtereenvolgens herhaald en steeds weer opgeslagen. Het lijkt nu opgelost te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan