Touchpad werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eens, het moet laag drempelig blijven, het doet het forum haar naam eer aan en ben ik vanuit C'T hier beland. Tweakers benader ik totaal anders, logisch.

Maar wat is er tegen in ieder geval proberen de handleiding op te zoeken en proberen hem te lezen....
Het een sluit het ander niet uit imho... dat daarmee het forum nog steeds laagdrempelig blijft.....

@andre@home: Je hebt imho gelijk, hoor. Je gaat (als consument) ook niet proberen om een wasmachine- of stofzuigerprobleem te verhelpen zonder handleiding.

Tijs.

@andre@home: Je hebt imho gelijk, hoor. Je gaat (als consument) ook niet proberen om een wasmachine- of stofzuigerprobleem te verhelpen zonder handleiding.

Tijs.
He... super... nieuwe ronde nieuwe kansen ... nieuwe secties in het forum voor wasmachine- EN stofzuigerproblemen....:thumb:
"Helpmij.nl" .... dat zegt toch niet dat het om pc's, laptop, software, mobieltjes moet blijven gaan.... ;)

Ik wilde maar aangeven dat een pc/laptop tegenwoordig een standaard gebruiksmiddel is geworden, net zoals wasmachines en stofzuigers. :D

Tijs.

sorry maar ook het aanzetten door de toetsencombnatie en of dubbeltap op het lampje werkt niet helaas.
maar dat van de handleidingen enzo had ik wel al allemaal gekeken alleen inderdaad er niet bij gezet sorry hiervoor.

sorry maar ook het aanzetten door de toetsencombnatie en of dubbeltap op het lampje werkt niet helaas.
maar dat van de handleidingen enzo had ik wel al allemaal gekeken alleen inderdaad er niet bij gezet sorry hiervoor.
:thumb::thumb:

Als ik nu begrijp dat je het statuslampje van de touchpad niet meer aankrijgt:
Dan is de kans groot dat het een hardwarematig probleem is, en dus zul je je bij de winkel moeten vervoegen voor verdere hulp.

Tip hierbij: Maak éérst een backup van alle relevante data/mail/documenten/etc. op externe harde schijf of memory sticks voordat je 'm inlevert. Noteer ook welke programma's je zélf hebt geïnstalleerd ondertussen en welke registratie-sleutels je daarbij gebruikt hebt.
Alternatief zou je de harddisk uit de laptop kunnen halen voordat je de laptop inlevert (wel even vooraf melden/vragen bij de winkel of dat OK is).
Ik geef deze tip omdat de fabrikant geen verantwoordelijkheid neemt voor jouw data en dus (mogelijk) je laptop teruglevert alsof hij vanaf de fabriek kwam, dus zonder jouw data en programma's.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan