Touchscreen Dell Inspiron werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ylias
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ylias

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2005
hallo,

Heb een dell inspiron 3521 die door de vorige eigenaar opnieuw is teruggezet naar windows 8 (factory reset). Sindsdien werkt de touchscreen-functie niet. Ben niet bekend met Windows 8. Iemand die hier bekend mee is?

In instellingen van je pc naar touch aanraking... Daar kan ie zitten :thumb:

Zie m nergens staan bij instellingen. Onder welk groep bij Pc-instellingen kan ie zitten?

Als je naar apparaatbeheer gaat, krijg je dan gele uitroeptekens te zien?

Blijkt om een Inspiron 15 3521 te gaan. Graag de volgende keer de volledige type-aanduiding aangeven.

Hier de product-support en hier (daar weer van) de driver-sectie.

Lijkt mij dat je nog de "Dell Touchpad Driver" onder "Muis, toetsenbord en invoerapparaten (1)" nodig hebt.

Tijs.

Dat is wat systeeminfo aangeeft.

Bedankt voor de info en ga het straks uitproberen

Blijkt om een Inspiron 15 3521 te gaan. Graag de volgende keer de volledige type-aanduiding aangeven.

Hier de product-support en hier (daar weer van) de driver-sectie.

Lijkt mij dat je nog de "Dell Touchpad Driver" onder "Muis, toetsenbord en invoerapparaten (1)" nodig hebt.

Tijs.

Dit gaat om een driver voor de touchpad, maar ik heb problemen met de touchscreen (lcd met touchaanraking)

Laatst bewerkt door een moderator:
Na Dell gebeld te hebben blijkt deze laptop geen touchscreen te hebben. Er is toegegeven dat er veel verwarring is omdat het optioneel een Touchscreen is. Probleem dus opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan