Touchscreen HTC Desire HD (met bescherm laagje er op) vol met vinger afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hoi,
Weet iemand hoe ik kan voor komen dat mijn htc vol met vinger afdrukken zit als ik hem heb gebruikt. Als ik naar anderen kijk zie ik niet of nauwelijks vinger afdrukken, maar bij mij moet je het bijwijzen van spreken om de 10 sec. schoon maken. Hoe kan ik het scherm minder vet maken?

Groet,
Tim

heb ik ook nogal last van maar ligt niet aan het scherm maar aan vette vingers, er kan natuurlijk een screenprotector op maar het probleem blijft hetzelfde ;-)

Dat klopt maar aan het begin had ik er minder last van???

ja dat valt mij ook op..misschien zit/zat er een of andere coating op het glas wat er vanaf gaat na een tijdje,anders zou ik het ook niet weten.

ik heb de desire HD hiervoor gehad maar hij is kapot gegaan,heb nog een hardcover en screenprotector liggen die niet meer gebruikt word
hardcover zoiets als deze,mag je zo hebben als je interesse hebt

op marktplaats raak ik 'm toch niet kwijt :-)

Thanks voor je aanbod, maar ik heb al zo'n hardcover liggen. En jammer dat je desire hd stuk is, het is best een goed toestl, niet?

Ik waardeer het enorm! (moest ik nog effe zeggen)

geeft niet! ik raak hem wel kwijt...beter weggeven dan dat hij stof ligt te trekken hier in de kast hahahaha ja toch

was een wereld toestel,dat zeker zit nu weer ff met een desire,is ook een ideaal toestel

Wat ik alleen jammer vind is dat het 720p video's zelf kan maken, maar die zelfgemaakte video's niet op 720p kan afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan