touchscreen voor pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

emertoerik

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
ik zit al een tijdje wat rond te zoeken maar kan niks vinden.

het scherm moet plat op een burea kunnen liggen en eventueel met een tweede (geen touch) scherm overweg kunnen. en volledig ondersteund worden door w7. (ik heb een dual boot met xp, maar ik wil dit niet voor xp gebruiken, dus moet het een makkelijk afkoppelbaar systeem zijn)

ik vind wel touchscreens maar niks geschikts.

en ik zou graag de multi touch functies van een tablet willen. (fotos vergroten verkleinen, typen enz.)

of kan win8 dit standaart, ik kan ook wel 7 door 8 vervangen, dan moet het alleen een heel plat scherm zijn.

liefst niet meer dan 300 euro, t moet leuk blijven. beamers/projectoren mogen ook.

Laatst bewerkt:
Kleine correctie moet ik hier wel geven.
Op de zaak werk ik met xp en zelfs met windows 2000 met een touchscreen.
Die redenering dat xp geen touch ondersteund klopt dus niet.

kun je niet beter dan gewoon een tablet aan schaffen en die via xbmc ofzo aan sluiten op je pc?

kun je niet beter dan gewoon een tablet aan schaffen en die via xbmc ofzo aan sluiten op je pc?

heb net gekeken maar snap niet wat xbmc is. en hoe sluit ik een ipad aan dan?
en een ipad gebruiken om windows aan te sturen, kan dat?

Laatst bewerkt:
wel even een vast wachtwoord erin zetten;) dan hoef je niet iedere keer naar je pc te lopen om het wachtwoord in te typen op je iPad.

teamviewer werkt wel, maar is wel zwaar voor mijn ipad. ik denk dat een scherm voor mij beter werkt. ik heb aan de muur een scherm hangen en dat scherm wil ik uitbreiden met een touchscreen. als ik teamviewer gebruik laden beelden sneller op mijn pc dan op de ipad en dat werkt niet zo fijn als je er naast zit.

een scherm kun je niet uitbreiden met touch screen.... die moet dit al hebben tijdens aanschaf
je wilt dus een ander scherm die aan de muur hangt en wel touchscreen beschikt ik vraag me echter af of dit wel fijn is staand computeren :/

Laatst bewerkt:
Nee, boven mijn burea hangt een scherm op normale hoogte. En dat wil ik uitbreidden met een touchscreen dat plat op mijn burea kan liggen.

dus die hang je over je eigenscherm en dan werkt het ook?

mijn scherm is 21,5 inch. opzich mag het ook trouwens ook een gewoon touchscreen zijn, maar dan moeten er pootjes onderzitten dat hij schuin niet hoger dan 15 cm is.(anders staat hij voor de andere monitor)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb er nog eens overna gedacht en het opgemeten en ik weet nu wat ik zoek, maar kan het alleen niet vinden.

ik zoek een touchscreen van 21 of 22 inch dat schuin op tafel kan liggen, maar niet hoger dan 13,5 cm. (vga, dvi of hdmi moeten er alledrie opzitten, en er moet een select opzitten, vga, dvi en hdmi zijn alle drie ingebruiken en wil niet telkens kabels hoefen wisselen)

en hoeft inmiddels ook niet perse een touchscreen te zijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan