Touchsmart gooit draadloos netwerk eruit

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvinreuv

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2009
Beste forumgenoten,

Vandaag heb ik een Windows Update gedraaid. Sinds deze update knalt mijn draadloze netwerk er elke keer uit. Heel vreemd, want wanneer ik de HP Touchsmart uit laat staan, doen mijn Macbook Pro en iPhones het gewoon. Geen probleem. Zodra de Touchsmart aangaat is het afgelopen, dan doet niks het meer.

Het ligt dus niet aan de router. Het gaat om de volgende 2 apparaten:
- De Belkin Router F5D8236ED4
- HP Touchsmart 300 - 1230nl

Die conflicteren met elkaar. Staat de Touchsmart 300 niet aan, dan is er niks aan de hand.

Kan iemand mij helpen?
Dat zou super zijn.

Ik neem aan dat de HP desktop ook een adres krijgt via DHCP of te wel toe gewezen door de router?
Het lijkt er een beetje op dat je een IP conflict hebt maar dan zou de HP dat zeker moeten vermelden, de Macbook ook.

grtjs jjw

@jjw

Oke. Dan denk ik wel. Hoe kan ik dat controleren?
En wat moet ik vervolgens doen om het te verhelpen?

Wat voor Windows versie staat er op de HP machine? Dan kunnen we je vertellen hoe je je ip adres kunt zien en eventueel veranderen.
Ik hoop maar dat het Windows XP is, in windows 7 heb ik me nog niet verdiept haha.

grtjs jjw

Het is windows 7.

Maar heb het zelf opgelost. Router wat langer uit het stopcontact, samen met de modem en de netwerk uit apparaatbeheer gegooid. Vervolgens weer geinstalleerd en nu doet ie het weer!

Toch bedankt voor het meedenken!

Haha, altijd goed als mensen hun eigen vraag oplossen. Zet de status van deze vraag op opgelost, dan hebben andere mensen er ook wat aan.

Ik denk dan toch dat je een ip conflict had, wel vreemd dat je daar geen melding van kreeg. Maar maakt niet uit, als alles het weer doet dan is dat mooi. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan