Tower Simulator werkt niet Pixel Shadder 1.0 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb Tower Simulator aangeschaft maar die geeft als ik het spel opstart de volgende error:

DirectX error:
Failed to initialize DirectX3D! Make sure you have DirectX installed and running a graphic card that supports Pixel Shadder 1.0.

Wat houdt dit in en waar kan ik Pixel Shadder 1.0 downloaden?
 
Je videokaart is niet goed genoeg om het spel te draaien of je hebt DirectX niet geïnstalleerd.
 
Wat ik zo kan terug vinden ondersteund deze kaart geen Pixel Shading aangezien dat toen nog niet bestond. Verder ondersteund de kaart hardwarematig DirectX 6.
Je zult dus of een nieuwe videokaart moeten kopen of hopen dat je het spel mag terugbrengen.
 
Tja, nieuwe kaart gaat hem eventjes niet worden. Terugbrengen gaat niet aangezien ik hem online heb aangeschaft. Zijn er geen tooltjes om die pixel shadder te omzeilen en dat het spel het gewoon doet? Ik heb wel eens gelezen dat dit kon?
 
Tja, nieuwe kaart gaat hem eventjes niet worden. Terugbrengen gaat niet aangezien ik hem online heb aangeschaft. Zijn er geen tooltjes om die pixel shadder te omzeilen en dat het spel het gewoon doet? Ik heb wel eens gelezen dat dit kon?


En als je die instructie volgt?
 
Je had toch al gelezen dat het kon? Veelal staat er ook bij hoe ze dat gedaan hebben.
 
Je had toch al gelezen dat het kon? Veelal staat er ook bij hoe ze dat gedaan hebben.


Stonden geen instructies bij. Misschien dat iemand het wel weet hoe het moet? En nee, een nieuwe kaart komt er niet, dat gaat lastig op dit systeem. Heb ik al eens meer elende mee gehad. Gevolg: ik kon de kaart weer verkopen...
 
Dit is het logje met de foutmelding wat het programma nog achter liet. Misschien is hier iets uit te halen??

//-------------------------- 8/19/2008 -- 13:48:49 -----
setModPaths: invalid mod path directory name: 'creator'
--------- Loading MODS ---------
Loading compiled script Tower/main.cs.
setModPaths: invalid mod path directory name: 'creator'
Loading compiled script common/main.cs.
Loading compiled script common/client/unicodeStrings.cs.
Loading compiled script Tower/client/defaults.cs.
Loading compiled script Tower/server/defaults.cs.
Loading compiled script Tower/client/prefs.cs.
Loading compiled script Tower/server/prefs.cs.
Loading compiled script Tower/server/scripts/debug.cs.
============[ debug::init(1, 10) START ]============
============[ debug::init(1, 10) END ]============
Missing file: creator/main.cs!
Error: Unable to find specified mod: creator

common/main.cs (134): Unknown command onStart.

--------- Initializing MOD: Common ---------
Loading compiled script common/client/canvas.cs.
Loading compiled script common/client/audio.cs.

--------- Initializing Tower ---------
Loading compiled script Tower/client/init.cs.
Loading compiled script Tower/server/init.cs.

--------- Initializing Tower: Server ---------
Loading compiled script common/server/audio.cs.
Loading compiled script common/server/server.cs.
Loading compiled script common/server/message.cs.
Loading compiled script common/server/commands.cs.
Loading compiled script common/server/missionInfo.cs.
Loading compiled script common/server/missionLoad.cs.
Loading compiled script common/server/missionDownload.cs.
Loading compiled script common/server/clientConnection.cs.
Loading compiled script common/server/kickban.cs.
Loading compiled script common/server/game.cs.
Loading compiled script Tower/server/scripts/commands.cs.
Loading compiled script Tower/server/scripts/centerPrint.cs.
Loading compiled script Tower/server/scripts/game.cs.

--------- Initializing Tower: Client ---------
Loading compiled script Tower/client/scripts/audioProfiles.cs.
Loading compiled script Tower/client/ui/customProfiles.cs.
Loading compiled script common/client/message.cs.
Loading compiled script common/client/mission.cs.
Loading compiled script common/client/missionDownload.cs.
Loading compiled script common/client/actionMap.cs.
common/client/canvas.cs (12): Unable to find function videoSetGammaCorrection
Video Init:
GFXD3DDevice - using 'd3dx9_37.dll' for dynamic linking.
DirectX version - 9.08
Direct 3D device found
 
Het kan wel. maar het werkt niet voor alles.
Pixel Shading word al sinds jaar en dag gebruikt in de game wereld.
Voordat het op de videokaarten geintegreerd werd werd dat via de CPU van de pc gegenereerd. De overgang naar de hardware variant ontlastte de CPU waardoor het sneller werkte maar software matig kan het ook.

Betekend dus wel dat je CPU veel meer belast word en dus zal het een stuk langzamer (lees vermoedelijk niet speelbaar) zal gaan lopen.

Zoek even naar de nieuwste versie van "3D analyze" en downlaod die. Daarin kun je dan de Exe instellen van je spel en de opties die je wil gebruiken. daardoor worden de geselecteerde opties geemuleerd.dus heel misschien werkt het maar reken er niet op....
 
Het kan wel. maar het werkt niet voor alles.
Pixel Shading word al sinds jaar en dag gebruikt in de game wereld.
Voordat het op de videokaarten geintegreerd werd werd dat via de CPU van de pc gegenereerd. De overgang naar de hardware variant ontlastte de CPU waardoor het sneller werkte maar software matig kan het ook.

Betekend dus wel dat je CPU veel meer belast word en dus zal het een stuk langzamer (lees vermoedelijk niet speelbaar) zal gaan lopen.

Zoek even naar de nieuwste versie van "3D analyze" en downlaod die. Daarin kun je dan de Exe instellen van je spel en de opties die je wil gebruiken. daardoor worden de geselecteerde opties geemuleerd.dus heel misschien werkt het maar reken er niet op....


Ik ga het proberen. Dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan