TPMG author wel/niet nodig???

Status
Niet open voor verdere reacties.

koningv

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
heb je nou TPMG author wel / niet nodig om een film van internet op dvd te zetten??

ik zet nu de AVI film over in een mpeg file fia TPMG. kan ik hem dan ook al branden met Nero op een dvd schijf en heb ik dan goede kwaliteit?

Je mag het proberen, maar een avi file als dvd branden gaat niet lukken. Je kan een avi wel rechtstreeks branden (als hij san niet te groot wordt) op CD, maar dan is het geen DVD.

Sorry niet goed gelezen. Ik heb het zelf nog nooit op die manier gedaan, omdat ik er altijd een menu in doe en splits in hoofdstukken.

wim,

iedereen werkt volgens mij met TPMG author, volgens mij is dat de enige manier om een geschikte dvd te maken... alleen die is weer niet vrij te downloaden, voor 30 dagenalleen zag ik..

oke, jij zet er een menu in, zal mijn god niet weten hoe dat moet.. maar goed is je film dan in een mpeg bestand of heb jij al al die vob, bup ifo files?

wacht eens ff, het klopt dus dat je film de extensie van een mpeg heeft?? dezelfde kwaliteit als dvd film..

en wat is op te lossen???

Je roept het Mpeg bestand binnen, en na omzetting is het inderdaad een video map met VOB, BUP rn IFO bestanden.

Wim,

ben dus nu bezig met tmpg enc om het geschikt te maken ofzo!! maar is het naar deze handeling dus een vob, ifo etc. bestand of gebeurd dat tijdens het branden!!

Met TMPGEnc maak je er een MPEG bestand van. Als je daarbij kiest voor DVD pal is dat geschikt om er daarna met TMPGENC DVD Author een DVD bestand van te maken. Misschien is het handig om op deze site eens te zoeken, daar is e.e.a. goed beschreven: http://wintips.filmt.nl/

kan ik ergens tmpg author ook gratis krijgen? weet jij dat of niet..

onder je profiel. je mag ook een mail sturen. Klik onder dit bericht op e.mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan