Traaaaaaaaaaaag Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmedanman

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
vanavond lag internet eruit (quicknet) nu is dat ding weer online maar heeeeel traag!!!!! wie weet wat er fout is..... je kan toch ook met ...config ofzow bij uitvoeren kijken wat voor prgramma's er allemaal worden opgestart, misschien zit het daar in, alleen bij internet is hij heeeel traag en is het cpu gebruik groot
help me please

Het kan toch zijn dat internet gewoon traag is? Verbaast me niks na een storing.. heeft Chello ook wel eens last van.

Win9x:

Start-uitvoeren-typ in "winipcfg" Geef je Ip adres vervolgens vrij en vernieuw hem

Win2k/XP:

Start-uitvoeren-Typ in "cmd"- een dos prompt scherm wordt geopend. Typ daar in "ipconfig /release" gevolgd door enter. Typ daarna in "ipconfig /renew".

Kijk dan eens of je verbinding al wat sneller is.

Mocht dat niet helpen doe dan eens een modem reset. (stroom +- 20 seconden eraf) en laat hem dan weer online komen.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben

Internet Storingen
Status: Open
Ticket: MK826140
Startdatum: 27/11/03
Starttijd: 01:00
Einddatum: 27/11/03
Eindtijd: 09:00
Betreft: Instabiele verbindingen gehele dekkingsgebied
Impact: Mogelijk een instabiele internetverbinding, verdeeld over het gehele dekkingsgebied.
Oorzaak: Onbekend.
Huidige status: Sinds 10:00 vanochtend zijn de verbindingen weer stabiel, oorzaak van dit probleem is nog in onderzoek.

Kan best nog af en aan wat stroperig zijn hoor, ze zijn druk bezig met het aanleggen van telefonie via de kabel en geheid daar wij daar 'last' van hebben. Storing e.d.

eruit - traag

Sluit me helemaal aan bij de moderators : internet eruit of werkend maar ineens traag, is dat niet internet ten voeten uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan