Traaaaaaage pc grrrrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
die trojan horses kunnen zeker het systeem vertraagd hebben.
maar zijn dus niet de oorzaak van het probleem.

kan je je systeem niet herinstalleren(opnieuw jouw OS installeren) en formatteren(alles verwijderen. ook de C-schijf).

Anders moet je 'm toch maar naar de winkel brengen:confused:

De trojan horses zijn sowieso een gedeelte van het probleem. De trojan horses hebben hun schade al achtergelaten. Eigenlijk moet je nog een andere virusscanner er nog een keer overheen laten kijken.

Probeer Avast of avaria antivir om te kijken of er nog meer opzit. één virusscanner kan nooit 100% garantie bieden alles te hebben verwijderd.

Verder zou ik deze: Spybot search and destroy eens even downloaden en installeren. Er is een grote kans dat er nog spyware op je pc staat.

update

Ik kom inderdaad regelmatig virussen/trojans etc tegen als ik mn pc scan met Spyhunter bv.
Wat ik nou zo raar vind is dat ik bv een week geleden de volledige scan heb gedaan en alles wat er gevonden werd heb verwijderd, in de tussentijd draai ik AVIRA Personal, maar toch vindt Spyhunter nu alweer van alles. Waarom houdt die Avira het dan niet tegen? Avira is geupdate....
Is dat misschien een antivirus die niet zo goed bekend staat ofzo? Aanbevelingen voor andere? Toch weer terug naar AVG?
Liefst gratis scanners...

De belastingdienst is trouwens aardig voor me geweest, dus ik ga eens even kijken naar een leuke laptop :)
Maar toch wil ik deze pc ook graag in orde hebben hoor :)))

Groetnoetwinzem (van t mooie Grunniger Laand)

Ik kom inderdaad regelmatig virussen/trojans etc tegen als ik mn pc scan met Spyhunter bv.
Wat ik nou zo raar vind is dat ik bv een week geleden de volledige scan heb gedaan en alles wat er gevonden werd heb verwijderd, in de tussentijd draai ik AVIRA Personal, maar toch vindt Spyhunter nu alweer van alles. Waarom houdt die Avira het dan niet tegen? Avira is geupdate....
Is dat misschien een antivirus die niet zo goed bekend staat ofzo? Aanbevelingen voor andere? Toch weer terug naar AVG?
Liefst gratis scanners...

De belastingdienst is trouwens aardig voor me geweest, dus ik ga eens even kijken naar een leuke laptop :)
Maar toch wil ik deze pc ook graag in orde hebben hoor :)))

Groetnoetwinzem (van t mooie Grunniger Laand)

Ten eerste: Geen ene antivirus kan alle virussen tegen houden. ook al is die 1000euro

Ten tweede: Ik ben geen fan van gratis antivirus, het is echt niet betrouwbaar. en zoals je hebt gemerkt is er al weer van alles terug gekomen. Ik ben altijd fan geweest van Norton, die houd natuurlijk ook niett alles tegen maar wel veel meer dan gratis antivirus. Ik betaal liever 60 euro waar mee ik het ''prettige gebruik'' van mijn pc/laptop verleng.

Hopende jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd:thumb:

Ten eerste: Geen ene antivirus kan alle virussen tegen houden. ook al is die 1000euro

Ten tweede: Ik ben geen fan van gratis antivirus, het is echt niet betrouwbaar. en zoals je hebt gemerkt is er al weer van alles terug gekomen. Ik ben altijd fan geweest van Norton, die houd natuurlijk ook niett alles tegen maar wel veel meer dan gratis antivirus. Ik betaal liever 60 euro waar mee ik het ''prettige gebruik'' van mijn pc/laptop verleng.

Hopende jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd:thumb:

Hier kan ik 100% achterstaan.

Norton Internet Security 2010 is absoluut niet zwaar voor je systeem. (lichter dan mcAfee bijvoorbeeld)
En werkt erg prettig, en houd ook spyware tegen.

Is nu niet zo duur meer: Hier bijvoorbeeld.

Emsisoft Anti Malware de opvolger van Asquared Free. Doe de volledige scan, duurt een paar uur en sta versteld wat je vindt. Wel elke week updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan