Traag besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloddertje

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Hallo mensen,
Heb altijd een snelle mac gehad maar hij begint traag te doen. Weet iemand hier een oplossing voor? Met vriendelijke groeten
Misschien dat ik veel troep heb, Kan ik de harde schuif schoonmaken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo manamanana,
Dank je ik ga er meteen mee aan de slag. Misschien dat mijn apple wat sneller gaat
groetjes

hallo Manamana.,
Heb gedaan wat je zei, en ook de schijfcontrole, Wat apps weggedaan en de nieuwste versie van safari, Nu gaat ie wel wat sneller. Alleen nog niet bij youtube. maar dan zal ik nog iets op moeten verzinnen. Hartelijk dank voor je hulp.

Ik probeeer nog een keer mee te denken. Deze wellicht eens proberen. Wellicht weer een stapje of heb je dit al eens uitgevoerd.
safari.JPG

Hallo ,
Ik heb Safari JPG gedaan en daar staat youtube helemaal niet bij.
Helemaal begrijpen doe ik het niet.
Bedankt voor je hulp

Hallo Klodertje. Ik bedoel dit.
Start safari op. Ga naar tabblad bewerken, dan klik onderin onderin op voorkeuren, dan klik op Privacy, dan klik op info, dan opent zich een scherm.
Type in dat schermpje dan youtube.com in het venstertjerechts. (Zie mijn eerdere JPG)
Dan zie je links onder verwijderen. Klik op verwijderen.

Dat verwijderen houdt in dat je de cookies verwijderd. Dat kan geen kwaad.

Sluit alles af en start safari opnieuw op. Ga nu eensopnieuw naar
www.youtube.com
Nu hoop ik voor je dat deze sneller is. Lukt het? Succes.

Dag Manamana,
Ja ik had het ook zo gedaan, en youtube ingetypt maar er staat geen youtube in. Je had het goed uitgelegd.
Ik zie alleen geen youtube. Dan zal het nu goed zijn . dank je

Maar Klodertje het is nog niet opgelost he. Nog steeds langzaam.??
Dan denk ik, omdat je safiri opnieuw gedownload hebt, moet je eerst youtube bezoeken en gewoon een filmpje bekijken.

Dan die handeling uitvoeren die je eerder deed. Is dat wat??

En is youtube ook langzaam bij ander browsers zoals Firfox en Internet explorer.

Anders moet je ermee leren leven. :o

Hallo Manamana,
Op dit moment doet de pc en ook youtube filmpjes het weer heel goed. Ik heb alles zo goed mogelijk uitgevoerd.
Hartelijk dank voor je advies. Weet je wat ik ook in de prullenmand heb gedaan, en misschien is dat helemaal niet goed, Dat is alles wat in documenten stond. Ik had over de 600 files. Nou ja zeg das teveel dus als er nu iets niet werkt weet ik waarom. Maar de mac werkt goed nu. groetjes en dank

Oh 600 files aan documenten. Maar gooi nog even niet weg he. Of heb je dat al gedaan. Mis je belangrijke documenten dan. Kijk het eens een paar dagen aan.

In ieder geval je Mackie werkt weer goed. Zet je vraag in jou bericht #1 a.u.b. als opgelost als dat zo is.

Dan hebben anderen hier ook wat aan indien zich hetzelfde probleem voordoet. En graag gedaan voor jou. Groet Manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan