Traag haperent toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rieltje83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2014
Berichten
2
Hallo op internet weigert mijn toetsenbord dienst. Als mijn laptop niet op netstroom is aangesloten valt deze ook zomaar uit zonder foutmelding, zonder melding dat de accu leeg is. Als ik netstroom weer aan sluit kan ik pas de laptop weer aanzetten, bij het opstarten blijkt dat de accu niet leeg was. Ik heb via eigenschappen mijn c schijf laten zoeken op fouten, zonder resultaat helaas. Cc cleaner heb ik er ook al overheen gegooid. Ik ben even ten einde raad waar ik het probleem nu nog moet zoeken. Systeem herstel heeft geen nut, ik kan tot 3 dagen terug herstellen terwijl de problemen er inmiddels 4 of 5 dagen zijn. Kan ik nog iets anders doen dan de schijf formatteren. Ik ben redelijk bekend met de gangbare zaken als partities maken, systeem herstellen, maar verder ben ik echt een leek. Kan ik dit zelf oplossen, of moet ik de laptop toch maar even door een kenner laten nakijken. Overigens heb ik dit bericht nu in Word getypt omdat ik daar wel gewoon door kan typen. Het lijkt er op dat de laptop alleen slecht functioneert op internet (IE)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit vage probleem...

Overigens werkt de muis ook niet naar behoren op internet, ook dan reageert alles traag of helemaal niet
 
Welkom op dit forum!
Welke site bezoekt u?
Het kan zijn dat er een plug-in heel veel processor kracht vraagt zonder dat u er iets van merkt
Toch raad heel erg aan een andere browser te gebruiken, bijvoorbeeld Google Chrome
hiermee heeft u een beetje controle over wat de site allemaal doet
 
Dit riekt naar een virus zodra je verbinding met internet maakt, laat je virusscanner erop los en controleer via taakbeheer (tab processen) welk proces je cpu-tijd opslokt zodra je verbinding met internet maakt.
Probeer firefox eens uit.
 
Laatst bewerkt:
Thanks. Ik zal er vanmiddag een virusscanner overheen gooien. Overigens ben ik na mijn bericht hier inderdaad via chrome internet op gegaan om te kijken of het aan IE kon liggen en kwam tot de conclusie dat dat inderdaad zo is. Met Chrome kon ik de hele middag zonder problemen alles doen op alle sites. Zelf gmail functioneerde via chrome perfect, terwijl ik via IE in gmail geen mailtje normaal kon typen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan