Traag internet en mcafee opent niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yesssika

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2013
Berichten
3
Hallo!
Ik heb sinds een paar dagen een probleem: internetsites laden enorm traag. Ik dacht ik open McAfee om te kijken of deze een melding heeft die ik over het hoofd heb gezien, maar McAfee opent niet.
Hebben beide problemen iets met elkaar te maken? Zo ja, (en zo nee) wat kan ik doen om dit te verhelpen?
Ik ben niet zo heel geweldig met computers, maar dat is misschien al duidelijk.. ;)
Bij voorbaat dank!

Jessica
 
Eerst proberen PC Grondig op te schonen ....:thumb: maar van tevoren helemaal ALLE activiteiten stoppen ! ! (Antivirus ook ! ) ...
Zoals: = Temp/Temporary Internet Files / Prefetch / Standaard Schijf opruiming / en uiteindelijk PC zo nodig DE-Fragmenteren .....:thumb:
--------------
En gewoon PC dan herstarten :) dit zal moeten helpen.......:( ALS je geen een of ander virus binnen hebt ....
P.S. Mcafee misschien verlopen ??
 
Laatst bewerkt:
Thans. Ik zal het eens proberen.
Jessica
Ps, heb wel net (eergisteren) een bericht van mcafee gehad dat ze gaan verlengen (automatisch). Maar dat zou toch niet moeten betekenen dat hij het in de tussentijd niet doet?
 
Laatst bewerkt:
:confused: Let goed op dat je alles eerst uit schakelt hebt ... pas dan begin maar met schoonmaak sessie ALS je lukt dit, .... en in die volgorde alles op te schonen zal mooi kunnen zijn ...;)
Ik hoor je graag over, .... of gelukt is of niet, dan zullen we verder kijken in gev. dat nog wat mis is ....:confused:
P.S. Mcafee ALS maar automatisch verlengt is ...moet dan ook werken ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat was erg snel gefixt.. Oftewel: normale snelheid is weer terug! Joepie! :D
Super bedankt!
Jessica
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan