Traag internet op vista ultimate 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.
o sorry, ik las verkeerd, ik dacht dat je vroeg of ik iemand kende,

hmm, hoe weet ik of in de eternity versie heb??
ik weet alleen: Windows Vista Ultimate 64 Bit
SP 1

Is die Vista origineel, of is het zo'n gedownloade Unattended versie, of Lite versie, Pliek versie,....
 
hmm, hij id er door een pc winkel hier in de buurt opgezet... en hij was dus niet legaal :(
 
Zou het dan gewoon niet liggen aan het feit dat je opgescheept zit met een illegale windows-versie en dat Microsoft dit soort dingen onderneemt om piraterij tegen te gaan?
 
Zou het dan gewoon niet liggen aan het feit dat je opgescheept zit met een illegale windows-versie en dat Microsoft dit soort dingen onderneemt om piraterij tegen te gaan?

dat lijkt me niet aangezien een winkel het er op heeft gezet. zie 2 post hierboven.

aangezien je waarschijnlijk ook voor die dienst betaald hebt bij die winkel, zou ik daar eens binnenlopen. aangezien je op het forum nog geen oplossing hebt.
 
dat lijkt me niet aangezien een winkel het er op heeft gezet. zie 2 post hierboven.

aangezien je waarschijnlijk ook voor die dienst betaald hebt bij die winkel, zou ik daar eens binnenlopen. aangezien je op het forum nog geen oplossing hebt.

DorCo zegt een aantal posts hierboven dat hij niet legaal was. En dat de winkel hem er op heeft gezet.
Dat je betaalt in die winkel is logisch, je weet alleen niet wat je krijgt voor je geld.
In dit geval was het dus een onbetrouwbare pc boer die je opzadelt met een illegale windows voor 200 euro.
 
dorco downlaod anders zelf een betere versie, ik neem aan dat je dat toch zeker zelf wel op kan zetten , vista
 
ja, ik kan dat wel,
maar ik weet niet hoe dit gaat met de dual boot?

en ik heb 50 euro betaald voor installatie kosten + uur loon etc...

toen ik de pc kreeg stond er volgens mij een proef versie op,,,
ik kon het slechts 30 dagen gebruiken,

na het downloaden en gebruiken van een Vista one-click activator was hij geregistreerd en kon ik onbeperkt gebruiken,


echter is het internet probleem nog niet verholpen...

het lijkt mij zo appart dat het aan het bestuuring systeem ligt. als ik firefox 64 Bit download dan doet hij het ook zo langzaam, dan gebruik ik tog FF en niet windows vista?
een browser kijkt toch niet naar welk bestuurings systeem je gebruikt :eek::confused:


Mvg, Remco
ik lees veel via google me het zelfde probleem, maar kan er geen oplossing voor vinden
 
ja, ik kan dat wel,
maar ik weet niet hoe dit gaat met de dual boot?

en ik heb 50 euro betaald voor installatie kosten + uur loon etc...

toen ik de pc kreeg stond er volgens mij een proef versie op,,,
ik kon het slechts 30 dagen gebruiken,

na het downloaden en gebruiken van een Vista one-click activator was hij geregistreerd en kon ik onbeperkt gebruiken,


echter is het internet probleem nog niet verholpen...

het lijkt mij zo appart dat het aan het bestuuring systeem ligt. als ik firefox 64 Bit download dan doet hij het ook zo langzaam, dan gebruik ik tog FF en niet windows vista?
een browser kijkt toch niet naar welk bestuurings systeem je gebruikt :eek::confused:


Mvg, Remco
ik lees veel via google me het zelfde probleem, maar kan er geen oplossing voor vinden

50€ betaalt voor een illegale Vista? Heb je een bewijsje erbij gekregen soms (factuur/kasticket)? Want dan zou ik het bedrijf gaan aangeven, want een pc shop mag geen illegale software verkopen.
 
ik heb mijn pc hier besteld, ze zijn wel te vertrouwen en zij zeiden dat de software wel geregistreerd was. maar dat bleek niet zo te zijn, vandaar dat ik het zelf heb gedaan
bij de 50 euro zat ook installatie kosten van 6 GB RAM, Sounds Card & HDD
 
ik heb mijn pc hier besteld, ze zijn wel te vertrouwen en zij zeiden dat de software wel geregistreerd was. maar dat bleek niet zo te zijn, vandaar dat ik het zelf heb gedaan
bij de 50 euro zat ook installatie kosten van 6 GB RAM, Sounds Card & HDD

dan had je van te voren beter even kunnen googlen hoe dual boot werkt.

voor dual boot hoef je niets te installeren.

stel je hebt xp op je pc staan, en je wilt een dual boot xp/vista

het enige wat je dan hoeft te doen is vista installeren.

als je dan opstart hoef je alleen maar te kiezen wel os je wilt opstarten.
illegaal 50 euro en uurloon:shocked:, dat had je beter googlend zefl op kunnen lossen voor dat geld.

maar goed,

misschien ook wel relevant om te weten, gebruik je enige vorm van firewall

hetzij de standaard(windowsfirewall legaal:p) of norton mcafee avg oid?
 
dan had je van te voren beter even kunnen googlen hoe dual boot werkt.

voor dual boot hoef je niets te installeren.

stel je hebt xp op je pc staan, en je wilt een dual boot xp/vista

het enige wat je dan hoeft te doen is vista installeren.

als je dan opstart hoef je alleen maar te kiezen wel os je wilt opstarten.
illegaal 50 euro en uurloon:shocked:, dat had je beter googlend zefl op kunnen lossen voor dat geld.

maar goed,

misschien ook wel relevant om te weten, gebruik je enige vorm van firewall

hetzij de standaard(windowsfirewall legaal:p) of norton mcafee avg oid?

McAfee 2009 LEGAAL
 
zet die eens uit, maakt dat verschil.

ook de firewall van windows een uit proberen.
 
Heb je behalve mcafee nog anti spyware software, en welke?
Hoe werkt het internet in de veilige modus
En wanneer je mcafee (tijdelijk) helemaal verwijderd?
 
ga ik eens proberen,
verder geen software voor anti virus/spyware
dit zou voor een uitschakeling van mcafee zorgen
 
voor xp64 zijn er voor mijn hardware bijna geen drivers.
misschien heb jij geluk, maar ik iig niet.
 
voor xp64 zijn er voor mijn hardware bijna geen drivers.
misschien heb jij geluk, maar ik iig niet.

spijtig om dit te horen.:(

ik raad ook mensen aan XP te blijven gebruiken tot Windows 7 verschijnt..
vooral als het gaat om 64 bits versies.
dit omdat ik geen enkele goede ervaring heb met Vista X64
 
en ik heb geen enkele slechte ervaring met vista 64, maar juist met xp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan