Traag internet. Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf1

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
8
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort zeer traaggg internet op mijn PC terwijl mijn huisgenoot op zijn PC geen problemen heeft. Nu zit ik, door mijn trage internet, veel op zijn PC maar dit is natuurlijk geen oplossing. Beide PC’s hebben een wireless verbinding met zeer goede ontvangst naar dezelfde modem/router (DV201AM 2 in1 (tele2)) toe. Ik heb tele2 al gebeld maar aan de lijnen ligt het niet (logisch). Het rare is dat ik nog steeds uitstekend kan online gamen, het enige probleem is het openen van web pagina’s en het downloaden van bestanden (1kb/sec ).

Wat ik tot nu toe gedaan heb:

- Anti-Spyware programma’s (o.a. HitmanPro)
- Virus scan (AVG en AntiVir)
- Online Virus scanners
- CCleaner
- Browser geschiedenis verwijderd
- IE opnieuw geïnstalleerd
- %temp%, %windir%\temp, %windir%\Prefetch leeggemaakt
- Hardeschijf gedefragmenteerd
- Router reset
- Systeem herstel
- Nieuwe wireless kaart

Al het bovenstaande heeft niets geholpen. Ik ben ten einde raad. Heeft iemand nog een idee?
 
Hoi,

Heb je al eens een kabel tussen je router en je PC gelegd? (wired dus...)
Ook Spybot Search&Destroy er maar eens op los laten, heb ik meer vertrouwen in dan in HitmanPro.

Suc6.
 
Ik zou gewoon de hele boel opnieuw installeren, maar de vraag is wel of je huisgenoot bedraad zit en jij draadloos?

Mordechai
 
Hoi,

Heb je al eens een kabel tussen je router en je PC gelegd? (wired dus...)
Ook Spybot Search&Destroy er maar eens op los laten, heb ik meer vertrouwen in dan in HitmanPro.

Suc6.

Kabel gelegd --> Werkt niet
Spybot vind geen spyware


Ik zou gewoon de hele boel opnieuw installeren, maar de vraag is wel of je huisgenoot bedraad zit en jij draadloos?

Mordechai

Beide draadloos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan